wheeler wrote:
> Hvem har erfaring med ovennævnte?
> Efter kørsel står der benzin ud af en eller flere af af
> karbunanderne. Jeg har ikke set cyklen endnu, men formoder, at
det
> skyldes enten utæt(te) flydere eller slidt(e) ventil(er)!
....på min gamle Honda CB 7½ var det en dårlig dag, hvis ikke én
eller flere kaburatorer p****** over - før, under og efter
kørslen...
....nye ventiler rykkede ikke en sk**...
....og nej - der var ikke umiddelbart noget l*** at se nogen
steder...
....Suzien har kun lavet stuntet én gang - ved stilstand, hvor
benzinhanen ved en fejl stod på "prime"...
> Eller måske blot, at cyklen har stået stille i et par år med
gammel
> benzin (kan måske blot klares ved en rensning/trykluft?)
>
> Kan man forholdsvis problemfrit skifte flyderventil(er)
og/eller
> flyder på sådan een fætter
....du skal "bare" ha svømmerhusene af - på 7½'eren sad de med en
bøjle - i værste fald sidder der 4 skruer i hver kaburator på
"din"...resten er ligetil...
>- eller er der noget man specielt bør være
> opmærksom på - og hvad med synkroniseringen - den forrykkes jo
ikke
> med mindre man piller ved blandingsskruerne?
....nope - det er den ligeglad med...
--
Med venlig hilsen Hans
Suzuki 1100 E(Z) -82
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=286
Ved direkte mail ændres "his" til "hans"