/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
olie indikator på 2-T
Fra : Lp


Dato : 03-05-03 09:05

Jeg har en yamaha dt 125 lc, hvor jeg ikke helt kan finde ud af hvordan
olieindikatoren virker. Den lyser når der mcen er i frigear, og når man
sætter den i gear slukker lamepen. Hvorfor denne sammenhæng??? og en anden
ting hvorfor skal der gå 3 ledninger ud fra den dims som men sætter ned i
olie beholderen?? jeg vil mene at det kunne gøres med 2 (tænd/ sluk) altså
som en almindelig kontakt.
LP
xs 400
dt 125 lc


 
 
Kim Olsen (03-05-2003)
Kommentar
Fra : Kim Olsen


Dato : 03-05-03 10:04

Hej

Det lyder præsis som funktionen på min tidligere CZ 180.

Funktionen er:

I frigear lyser lampen som kontrol af pæren.
I øvrige gear lyser den kun ved oliemangel i 2t-olietanken.

På CZ er det endvidere lavet, så den forsynes via lysspolen i stedet for
batteriet, så man også får kontrolfunktionen selvom batteriet er fladt.

hilsen

Kim

"Lp" <lape82@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:b8vt7o$m4d$1@abbeden.bunk.cc...
> Jeg har en yamaha dt 125 lc, hvor jeg ikke helt kan finde ud af hvordan
> olieindikatoren virker. Den lyser når der mcen er i frigear, og når man
> sætter den i gear slukker lamepen. Hvorfor denne sammenhæng??? og en anden
> ting hvorfor skal der gå 3 ledninger ud fra den dims som men sætter ned i
> olie beholderen?? jeg vil mene at det kunne gøres med 2 (tænd/ sluk) altså
> som en almindelig kontakt.
> LP
> xs 400
> dt 125 lc
>



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177601
Tips : 31970
Nyheder : 719565
Indlæg : 6409248
Brugere : 218890

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste