|
| Ny 2004 CBR1000RR Fra : MKS - 74 |
Dato : 02-05-03 22:41 |
| | |
-V- (02-05-2003)
| Kommentar Fra : -V- |
Dato : 02-05-03 22:55 |
|
MKS - 74 wrote:
> Første billeder af den nye Firebladeafløser.
>
> Foreløbige data 165 kg tør - 165 hk.
165 hk på knasten? Dvs. ~150 på baghjulet.
Hvad er motorlayoutet?
Den har vist været oppe og vende før, men jeg kan ikke huske konklusionerne.
> http://62.79.120.117/2004CBR_01.jpg
> http://62.79.120.117/2004CBR_02.jpg
Smukt bæst. Vil det sige, at man snart kan købe en billig 954'er...?
-V-
| |
Dennis Hellan Peders~ (02-05-2003)
| Kommentar Fra : Dennis Hellan Peders~ |
Dato : 02-05-03 23:53 |
|
"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse
news:3eb2ebf8$0$83056$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> MKS - 74 wrote:
> > Første billeder af den nye Firebladeafløser.
> >
> > Foreløbige data 165 kg tør - 165 hk.
>
> 165 hk på knasten? Dvs. ~150 på baghjulet.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Hej.
Ryger der _15_ hk !, fra motor til baghjul ?
Er det normalt, det er jo næsten 10% ?
--
Hilsen
Dennis Pedersen
Suzuki GSF 1200 N '00 ( "kun" 110 hk på baghjulet )
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=66
| |
-V- (02-05-2003)
| Kommentar Fra : -V- |
Dato : 02-05-03 23:56 |
|
Dennis Hellan Pedersen wrote:
>> 165 hk på knasten? Dvs. ~150 på baghjulet.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
> Ryger der _15_ hk !, fra motor til baghjul ?
>
> Er det normalt, det er jo næsten 10% ?
Det endelige tal kommer *helt* an på, hvilken målemetode man benytter sig
af, men 10% er ikke helt off.
Som et eksempel måler Bike (UK, maj 2000) deres Kawa ZX12R til 152 bhp, og
den bliver opgivet til 184 hk på kranken i MC-Revyen 2000.
Det er et tab på ca. 17 %, og det er måske lidt mere end gennemsnittet, men
ikke helt i skoven.
-V-
| |
-V- (03-05-2003)
| Kommentar Fra : -V- |
Dato : 03-05-03 01:34 |
|
Dennis Hellan Pedersen wrote:
> Ryger der _15_ hk !, fra motor til baghjul ?
>
> Er det normalt, det er jo næsten 10% ?
Fandt lige denne artikle, som underbygger min historie
( http://venus.13x.com/roadracingworld/issues/feb01/gsxr1000.htm)
Spørgsmålet om 150 vs. 165 hk er vel akademisk for de fleste, for 150 heste
er vel...tør jeg sige det?...nok.
-V-
| |
Kai Harrekilde-Peter~ (04-05-2003)
| Kommentar Fra : Kai Harrekilde-Peter~ |
Dato : 04-05-03 13:19 |
|
"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjerndette)@dalbynet.dk> writes:
> "-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:3eb2ebf8$0$83056$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> > MKS - 74 wrote:
> > > Første billeder af den nye Firebladeafløser.
> > >
> > > Foreløbige data 165 kg tør - 165 hk.
> >
> > 165 hk på knasten? Dvs. ~150 på baghjulet.
> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>
> Hej.
>
> Ryger der _15_ hk !, fra motor til baghjul ?
>
> Er det normalt, det er jo næsten 10% ?
Ja, det er rimelig normalt. Min R1-2002 er opgivet til 152hk på
'tappen og lægger 140hk på sålen.
Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen <khp@vitesse.com> DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '02 (blå/sort) Polini 911DB 6.2hp (hvid)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/kai_harrekilde-petersen
| |
MKS - 74 (03-05-2003)
| Kommentar Fra : MKS - 74 |
Dato : 03-05-03 11:19 |
|
On Fri, 2 May 2003 23:55:22 +0200, "-V-" <Diplomaten@snotmail.com>
wrote:
>165 hk på knasten? Dvs. ~150 på baghjulet.
Ja - men nu får vi se,den skal indsættes i WSB '04
>Hvad er motorlayoutet?
998 R4....V-modellen er først sat til 2005 og kommer nok primært eller
i første omgang som eksotisk GP-Replica.
>Den har vist været oppe og vende før, men jeg kan ikke huske konklusionerne.
Det tidlige rygter gik på navnet RCB1000,nu øjensynlig ændret til
CBR1000RR,_uden_ Firebladenavnet
>Smukt bæst. Vil det sige, at man snart kan købe en billig 954'er...?
Hvad tror du selv
--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele til salg på:
http://62.79.120.117/
| |
Ninja Rider (02-05-2003)
| Kommentar Fra : Ninja Rider |
Dato : 02-05-03 23:08 |
| | |
S.G (03-05-2003)
| Kommentar Fra : S.G |
Dato : 03-05-03 01:29 |
| | |
MKS - 74 (03-05-2003)
| Kommentar Fra : MKS - 74 |
Dato : 03-05-03 11:21 |
|
On Sat, 3 May 2003 02:29:05 +0200, "S.G" <diller@mbox301.get2net.dk>
wrote:
>Jeg holder nu satdig på GSXR-1000. Den har jo slået alt hvad der er på
>markedet til d.d
Wake up and smell the coffee
--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele til salg på:
http://62.79.120.117/
| |
Rune \(Bandit600R\) (03-05-2003)
| Kommentar Fra : Rune \(Bandit600R\) |
Dato : 03-05-03 13:23 |
| | |
Albert (03-05-2003)
| Kommentar Fra : Albert |
Dato : 03-05-03 04:29 |
| | |
Brian W. (04-05-2003)
| Kommentar Fra : Brian W. |
Dato : 04-05-03 14:53 |
| | |
Erling Egelund (05-05-2003)
| Kommentar Fra : Erling Egelund |
Dato : 05-05-03 14:15 |
|
"MKS - 74" <Priller@tiscali.dk> wrote in message
news:94p5bvcd16h12t4rl9hhrr94l7fqjspn0i@4ax.com...
> Første billeder af den nye Firebladeafløser.
>
> Foreløbige data 165 kg tør - 165 hk.
>
> http://62.79.120.117/2004CBR_01.jpg
> http://62.79.120.117/2004CBR_02.jpg
Køn er den ikke IMHO, men den er måske det der skal til for at slå Ducati i
WSB?
Erling
748
| |
MKS - 74 (06-05-2003)
| Kommentar Fra : MKS - 74 |
Dato : 06-05-03 15:57 |
|
On Fri, 02 May 2003 23:40:39 +0200, MKS - 74 <Priller@tiscali.dk>
wrote:
>Første billeder af den nye Firebladeafløser.
Populære billeder - hentet over 600 gange fra min server,hvorfra de nu
af praktiske grunde bliver fjernet,kan herefter beses på :
http://www.honda-fireblades.co.uk/Fireblade_future.htm
--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele til salg på:
http://62.79.120.117/
(opdateret 5-5-2003)
| |
|
|