J.C.Kløve <Dunant@mail.tele.dk> skrev i en news:b7r3ib$20$1@sunsite.dk...
>
> Hjem og frem med værktøjet - så skulle jeg nok vise de skruer "how to
> play that fucking floorbass" så nu siddre det i hvert fald hvor det
> skal - der røg ligge nye låse skiver på.
(formodentligt) unbrako-bolte behøver ikke låseskiver på aluminium!
Alu'et regned for så plastisk at man med det cylindriske hoved komprimerer
materialet i en grad så det virker som lås!
Noge andet er: Smurte du gevindene nu du personligt havde (mulighed for at
have) dem fremme i dagslys??
> I går var jeg lige ude at spinde et ½100 km og nu er der kommet
> temmeligt irriterende vibretioner i fodhvileren - en frekvens der gør
> at mine tær nærmest skriger af smerte efter en ½ times tid - det er
> kun i den højre fodhviler de forekmmer hvad kan jeg gøre ?
Tjaeh - Det er jo nok dem der har vibreret beslagets bolte øse i første
omgang, hvorefter at du har vænnet dig til det løse beslag, som fanger
vibrationerne i sig selv :-/
Men hvorfra vibrationerne kommer?
Det må du først og fremmest først selv forske i: Følger vibrationerne
omdrejningerne eller hastigheden?
Omdrejnings-relateret => motoren!
hastigheds-relateret => gearkasse; kæde, hjul eller dæk!
> Min 4i1 er bla. understøttet (overstøttet egentligt men det er der vel
> ikke noget der hedder) i samme arm som fodhvileren, kan det være
> herfra vibrationerne kommer ?( udstødningen ændrer sig jo lidt over
> tid og som sådan må frekvensen også ændres - pakkede den om sidste
> september)
Når nu det er i højre side kan jeg udemærket forestile mig at det skyldes
udstødningen!
Det kan hænde at selve 4-1'eren i sig selv vibrerer i nævnte grad, og at du
ikke har noteret dig det før nu hvor der er sket den pludselige forandring
at sagerne er blevet spændt fast :-/
Ellers er der den mulighed at det er "bad vibrations" fra motoren, der
transporteres frem til fodhvileren af udstødningen - Følg Bager's (velkommen
hjem fra påskeferie, Bager!) tip's!
--
Armand.