Så er skrusukien blevet målt på X og tværs !
Der er ikke forbindelse til stel fra nogle af spolerne !
Hvis man ohmer spolerne igennem ligger alle på ca 1,1Ohm og specs siger
mellem 0.1 og 1,3 Ohm !
Laver man en ikke belastnings test efter manualen så skal alle spole
kombinationer gi over 65V AC ved 5000rpm.. og den ene gav kun lige under 65V
imens de andre gav over 65V, men det giver ingen mening, da der bude være 2
kombinationer der burde gi under 65V for at en af spolerne var døde.. så jeg
tror det er mig der har nosset i det..
Når cykle går i tomgang UDEN lys lader den med 14,2V og gasser man op bliver
den på 14,2V
Men tænder man for lyset, så falder den til 14V i tomgang og til 13,7V med
5000 rpm !!!
Tror i at laderegulator/ensretter er forskellige på de forskellige DR
modeller ?
Det gir jo ingen mening at jeg får 18V i ladestrøm ligemeget hvilken anden
regulator jeg sætter på !?! jeg har prøvet 2 fra en alm DR350S (altså uden
det store batteri) og så har jeg prøvet en fra en DR650R som jo også har
elstart.. og ALLE giver mig 18V i ladespænding ;o((
Nu giver jeg snart op ;o(
Posetivt er at jeg har fået kickstarter armen hjem idag, så starte det kan
den
Men jeg tænkte på noget, har den ikke en ekstre spole til lys, eller er det
bare mig der ikke fatter at læse i manualen ? hvis den har så kan denne jo
være defekt, og derved hiver den jo det strøm fra de andre spoler og så er
det jo klart den ikke kan levere når der er lys på !
--
Mvh
Morten ---
http://StarChild.dk
Golf II GTI 1.8Ti 8v ---
http://Golf2.dk
Jallagryde 320i
DR350SET ---
http://DR350.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-