Tak for svarene.
For at summere op må det være lettest, hvis muligt, holde de tyske plader
indtil grænsen, ellers tyske prøveplader ( rote nummer ? ) og så skifte til
danske prøveplader ved grænsen.
Mvh Jesper
"Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en meddelelse
news:99cn93$5db$2@news.cybercity.dk...
>
> Søren L Hansen <lindholt@person.dk> skrev i en
> news:01c0b2b8$414a9f70$837010ac@pc2316...
> >
> > Henrik Nedergaard <henry@mail.removethis.dk> wrote in article
> > <DJiu6.23589$44.1541809@news010.worldonline.dk>...
> > >
> > > Du må efter min bedste overbevisning kører den hjem på tyskeplader,
> > Så skulle du få en endnu bedre overbevisning. Du må ikke køre EN meter
> > på dansk grund med tyske plader. Overtrædelse straffes hårdt.
> > Der er INGEN som helst .........................regler der på nogen
> > måde kan bruges til at slippe for den danske rekordafgift, punktum.
>
> Sagen drejer sig vel om at Tyske prøveplader, i lighed med de danske,
> ikke dækker i udlandet, hvorved man i princippet kører på et uforsikret
> køretøj!?
>
> For hjemtransporten er T&S vel som sådan ligeglade, ellers ville de nok
> spænde ben for prøveplade-ordningen også
>
> Letteste alternativ ville være at købe en model der stadig er
> indregistreret og køre den hjem på de tyske plader; men hér vil T&S være
> interesseret!
>
> --
> Armand.
>
>
>
>
>