Sportssko uden snørre
Fra : Kim Jensen

Dato : 02-04-03 17:29

Er der nogle der ved om sportsfodtøj i et smart look. Findes i størelser
42-43
til drengebørn uden snørre ?

Vi har et dreng, som er 10 år og bruger nu str. 43 i sko. (hvad skal det
ikke ende med). Men han efterlyser sko uden snørre, vi har efterhånden ledt
overalt.

Susanne & Kim

Fra : Uffe Holst

Dato : 02-04-03 22:06

In an article of 2 Apr 2003 Kim Jensen wrote:

> Er der nogle der ved om sportsfodtøj i et smart look. Findes i størelser
> 42-43 til drengebørn uden snørre ?

I den størrelse er det jo næppe børnebutikkerne, du skal i. Så gå ind i din
lokale sportsforretning og se, hvad de har.

Men om du kan få sko uden snøre er dog tvivlsomt. Eftersom han skal bruge
voksensko, så bliver det nok svært. Sportsfodtøj til voksne er oftest noget
mere professionelt end fodtøj til børn, og det er jo i almindelighed
vigtigt, at skoen sidder godt fast på foden, og det opnår man efter min
mening normalt ikke med velcro.

Så der er sikkert ikke andet for end at lære ham at binde sløjfer.

--
Uffe Holst

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 02-04-03 22:19

Uffe Holst wrote:
> I den størrelse er det jo næppe børnebutikkerne, du skal i. Så gå ind
> i din lokale sportsforretning og se, hvad de har.

enig.....

> [...]
> almindelighed vigtigt, at skoen sidder godt fast på foden, og det
> opnår man efter min mening normalt ikke med velcro.

jeg sad faktisk og tænkte på at jeg da indimellem ser sportssko der ikke har
snører men har en elastiklukning i stedet...... det kune da være en
mulighed....
--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk