|
| Att: Bandit ejere.... og dig som havde pro~ Fra : Moller |
Dato : 20-03-03 11:49 |
|
Heysa,
Efter at få nye rør osv. i maskinen, er den kommet ud af sync... det
betød at den var ekstrem lang tid om at være kamp varm, samt når den var
varm, så var det sygelig svær at starte...
Da jeg så i går stiller syncroniseringen virker den næsten som den skal
igen, den starter uden problemer når den er varm... varmer hurtigere op til
kamp temperatur, men ik så hurtigt, som den har gjort tidligere (eller det
føles sådan) ... så nu er det jeg undres, kan det virkelig passe at i de
første 6-7min... en bandit er tændt, så lyder den som en fiskekutter i
tomgang ?????? og hva er bandit folkets erfaring omkring tomgang på maskinen
???
VH
Lars Molnit
| |
Jacob Bunk Nielsen (20-03-2003)
| Kommentar Fra : Jacob Bunk Nielsen |
Dato : 20-03-03 12:22 |
|
"Moller" <news@molnit.com> writes:
> [ ... ] ... så nu er det jeg undres, kan det virkelig passe at i de
> første 6-7min... en bandit er tændt, så lyder den som en fiskekutter i
> tomgang ?????? og hva er bandit folkets erfaring omkring tomgang på maskinen
> ???
Jeg synes ikke min lyder mærkelig i tomgang når den er kold. Normalt
starter jeg den jo så med chokeren slået til, men skruer relativt
hurtigt ned, så den kører med ca. 1500-2000 RPM, og der lyder den skam
sund og rask lige fra starten, så vidt jeg kan vurdere.
--
Jacob - www.bunk.cc
McDonald's -- Because you're worth it.
| |
Peter Aagaard (21-03-2003)
| Kommentar Fra : Peter Aagaard |
Dato : 21-03-03 00:40 |
|
Moller wrote:
> Heysa,
> Efter at få nye rør osv. i maskinen, er den kommet ud af sync...
> det betød at den var ekstrem lang tid om at være kamp varm, samt når
> den var varm, så var det sygelig svær at starte...
[SNIP noget om hvordan en bandit skal lyde kold]
Løsningen på mit problem var en dårlig forbindelse på en kabelsko, nye
tændrør, justering af kaburider og tænding. Efterfølgende har den startet
hvergang uden problemer, og den står endda ude i en carport nu.
Mvh. Peter
> VH
> Lars Molnit
| |
Moller (21-03-2003)
| Kommentar Fra : Moller |
Dato : 21-03-03 09:38 |
|
> Løsningen på mit problem var en dårlig forbindelse på en kabelsko, nye
Tror jeg skal turen rundt med kontakt rens, og vaseline... men vaselinen
sker først når Honda folkene er færdige med deres service :)
> tændrør, justering af kaburider og tænding. Efterfølgende har den startet
Nu, spørg jeg nok dumt, men hvordan stillede du tænding på den ???????
nu har jeg skulle høre så meget om at det er kun gamle MZ'ere og andre
maskiner før 90, den slags er nødvendigt på ????
VH
Lars Molnit
| |
Peter Aagaard (23-03-2003)
| Kommentar Fra : Peter Aagaard |
Dato : 23-03-03 00:38 |
|
Moller wrote:
>> Løsningen på mit problem var en dårlig forbindelse på en kabelsko,
>> nye
>
> Tror jeg skal turen rundt med kontakt rens, og vaseline... men
> vaselinen sker først når Honda folkene er færdige med deres service :)
>
>> tændrør, justering af kaburider og tænding. Efterfølgende har den
>> startet
>
> Nu, spørg jeg nok dumt, men hvordan stillede du tænding på den
> ??????? nu har jeg skulle høre så meget om at det er kun gamle MZ'ere
> og andre maskiner før 90, den slags er nødvendigt på ????
Nu opgav jeg jo selv at lave den, men jeg går ud fra at platinerne er blevet
justeret på værkstedet, hvordan stiller man ellers tændingen...
Jeg skal måske nævne at min mc er fra 77
Mvh. Peter
>
> VH
> Lars Molnit
| |
Moller (24-03-2003)
| Kommentar Fra : Moller |
Dato : 24-03-03 12:26 |
|
> Nu opgav jeg jo selv at lave den, men jeg går ud fra at platinerne er
blevet
> justeret på værkstedet, hvordan stiller man ellers tændingen...
> Jeg skal måske nævne at min mc er fra 77
Og derved ikke en Bandit, som jeg nu spurgte om :) ... okay, det
forklare forviringen.
VH
Lars Molnit
| |
|
|