|
| Forpulet NGK rør... hvem var det som ville~ Fra : Moller |
Dato : 16-03-03 11:41 |
|
Så fik banditen i går det helt store service, med ventil stilling,
syncronisering, smøring, scootolier monteret osv....
Men på vejen hjem, begynder den at lave nogen underlige numre, og da jeg
når jem køre den på kun 3 cyll. ( 3 ud af 4 på sådan en svend rykker okay,
man mærker det kun i lave omdr..)
I dag hiver Mini Armand og mig tanken af, tjekker slanger osv... om der
ku være knæk på benzinslangen eller noget... og til sidst hiver vi tændrøret
ud, og hva ser vi et druknet ngk rør, som gir gnister ud til alle sider
osv... og derved virker af H... til.
Så i morgen skal jeg op og ha mig 4 Denso rør, hos den lokale pusher,
hvis han har dem hjemme..
NGK sucks...
--
Best Regards
Lars Molnit
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=86
| |
Michael K. S. (16-03-2003)
| Kommentar Fra : Michael K. S. |
Dato : 16-03-03 13:47 |
|
On Sun, 16 Mar 2003 11:40:42 +0100, "Moller" <news@molnit.com> wrote:
> NGK sucks...
Jeg vil gerne se på et B***J**,så gerne Hr. hvor mange NGK'ere vil De
ha' ?
Den cykel jeg kører på i øjeblikket,opfører sig iøvrigt også lidt
mystisk,den nægter lejlighedsvis at tænde på en cylinder,og når der
kun er 2 i forvejen så trækker den som bedøvet damecykel,løsningen er
i med et rør der har haft lidt fritid på en hylde i en uges tid
istedet for i en cylinder,så kører den igen problemfrit i nogen tid
hvorefter hele seancen gentager sig,jo køber man NGK er der
underholdning med i prisen
--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele til salg på :
http://213.237.66.161/
| |
Hans Joergensen (16-03-2003)
| Kommentar Fra : Hans Joergensen |
Dato : 16-03-03 14:24 |
|
Michael K S wrote:
> i med et rør der har haft lidt fritid på en hylde i en uges tid
> istedet for i en cylinder,så kører den igen problemfrit i nogen tid
> hvorefter hele seancen gentager sig,jo køber man NGK er der
> underholdning med i prisen
På et totagger kan det jo også være en fordel at få kigget lidt på
rørene af og til :)
// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)
UNIX Admin søger arbejde http://www.nathue.dk/?page=cv
| |
Michael K. S. (16-03-2003)
| Kommentar Fra : Michael K. S. |
Dato : 16-03-03 14:34 |
|
On 16 Mar 2003 13:23:35 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:
>På et totagger kan det jo også være en fordel at få kigget lidt på
>rørene af og til :)
Ja men det er ikke Prilleren der er sær,men en anden
skrammel-Sutte'suki 4T jeg (heldigvis kun) låner i øjeblikket.. .
--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele til salg på :
http://213.237.66.161/
| |
Hans Joergensen (16-03-2003)
| Kommentar Fra : Hans Joergensen |
Dato : 16-03-03 14:40 |
|
Michael K S wrote:
> Ja men det er ikke Prilleren der er sær,men en anden
> skrammel-Sutte'suki 4T jeg (heldigvis kun) låner i øjeblikket.. .
Er det bare mig, eller er det primært Suzukier der har problemer med
NGK? ))
// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)
UNIX Admin søger arbejde http://www.nathue.dk/?page=cv
| |
Michael K. S. (16-03-2003)
| Kommentar Fra : Michael K. S. |
Dato : 16-03-03 14:49 |
|
On 16 Mar 2003 13:39:34 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:
>Er det bare mig, eller er det primært Suzukier der har problemer ...
End of sentence - Ja )
Ej - retfærdigvis skal siges at jeg 4 myrdede 4 NGK-rør simultant på
min CBR600 anden gang jeg skulle starte den og dem lykkedes det aldrig
nogensinde at vække bare den mindste smule til live igen,så 4 rør på
samme tid det er ligegodt tankevækkende....
--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele til salg på :
http://213.237.66.161/
| |
SLP/JM (16-03-2003)
| Kommentar Fra : SLP/JM |
Dato : 16-03-03 14:48 |
|
"Michael K. S." <MichaelKS@image.dk> skrev
> Ja men det er ikke Prilleren
Har du fået købt en ny 250'er?
--
Susanne
| |
Michael K. S. (16-03-2003)
| Kommentar Fra : Michael K. S. |
Dato : 16-03-03 14:52 |
|
On Sun, 16 Mar 2003 14:47:52 +0100, "SLP/JM" <madcat@c.dk> wrote:
>Har du fået købt en ny 250'er?
Nej ikke endnu,jeg har et par i kikkerten,men afventer det helt
rigtige tilbud...der er jo nogen tid endnu før den evt. skal i aktion
,vi kender jo en der der gerne vil af med sin,men den er lidt for
ny (dyr),jeg går efter en 98-99-00....
--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele til salg på :
http://213.237.66.161/
| |
Rune Larsen (17-03-2003)
| Kommentar Fra : Rune Larsen |
Dato : 17-03-03 21:10 |
|
Michael K. S. wrote:
> istedet for i en cylinder,så kører den igen problemfrit i nogen tid
> hvorefter hele seancen gentager sig,jo køber man NGK er der
> underholdning med i prisen
Prøv nu og lav jeres bøttejern så deres tændingssystemer virker ordentligt,
istedet for at skyde skylden på NGK
/Rune - NGK enabled
| |
Michael K. S. (17-03-2003)
| Kommentar Fra : Michael K. S. |
Dato : 17-03-03 21:17 |
|
On Mon, 17 Mar 2003 21:10:03 +0100, Rune Larsen
<rune.larsen@tiscali.dk> wrote:
>Prøv nu og lav jeres bøttejern så deres tændingssystemer virker ordentligt,
>istedet for at skyde skylden på NGK
Lave et bøttejern så det virker ordentligt hmmmm....."the system has
crashed beyond repair due to a fatal error" .
--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele til salg på:
http://home.tiscali.dk/isl21043/
| |
Martin Sørensen (17-03-2003)
| Kommentar Fra : Martin Sørensen |
Dato : 17-03-03 21:23 |
|
>> Prøv nu og lav jeres bøttejern så deres tændingssystemer virker
>> ordentligt, istedet for at skyde skylden på NGK
> Lave et bøttejern så det virker ordentligt hmmmm....."the system has
> crashed beyond repair due to a fatal error" .
Nu har jeg hørt folk bruge ordet bøttejern så mange gange, normalt om
Suzukier.
Hvorfor er det lige de bliver kaldt det, hvis man må have lov til at spørge?
--
signing off.. Martin Sørensen
| |
Michael K. S. (17-03-2003)
| Kommentar Fra : Michael K. S. |
Dato : 17-03-03 21:30 |
|
On Mon, 17 Mar 2003 21:23:24 +0100, "Martin Sørensen"
<mosREMOVE@laxity.dk> wrote:
>Nu har jeg hørt folk bruge ordet bøttejern så mange gange, normalt om
>Suzukier.
Kun om Suzukier
>Hvorfor er det lige de bliver kaldt det, hvis man må have lov til at spørge?
>
Spørg Armand-Det er ham der skal ha' æren for den og så kan han
samtidig fortælle hvad det dækker over.....Men kært barn mange
navne,det er da et af de mere venlige .
--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele til salg på:
http://home.tiscali.dk/isl21043/
| |
Armand (18-03-2003)
| Kommentar Fra : Armand |
Dato : 18-03-03 00:07 |
|
Michael K. S. <MichaelKS@image.dk> skrev i en
news:ktbc7v08h95fmvbtmhhsbts0emb9kapani@4ax.com...
> On Mon, 17 Mar 2003 21:23:24 +0100, "Martin Sørensen"
> <mosREMOVE@laxity.dk> wrote:
>
>
> >Nu har jeg hørt folk bruge ordet bøttejern så mange gange, normalt om
> >Suzukier.
> >Hvorfor er det lige de bliver kaldt det, hvis man må have lov til at
spørge?
>
> Spørg Armand-Det er ham der skal ha' æren for den og så kan han
> samtidig fortælle hvad det dækker over.....Men kært barn mange
> navne,det er da et af de mere venlige .
>
Prøv at lade en gammeldags blik-malerbøtte stå udenfor et stykke tid, og se
selv svaret derved!
--
Armand.
| |
Hans Joergensen (18-03-2003)
| Kommentar Fra : Hans Joergensen |
Dato : 18-03-03 09:06 |
|
Armand wrote:
> Prøv at lade en gammeldags blik-malerbøtte stå udenfor et stykke tid, og se
> selv svaret derved!
Gad vide om en blik-malerbøtte ikke er mere stabil end en
babygixxer når det kommer til stykket? :)
Måske starter den oven i købet bedre ?
// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)
UNIX Admin søger arbejde http://www.nathue.dk/?page=cv
| |
Moller (17-03-2003)
| Kommentar Fra : Moller |
Dato : 17-03-03 22:06 |
|
> Prøv nu og lav jeres bøttejern så deres tændingssystemer virker
ordentligt,
> istedet for at skyde skylden på NGK
tændingssystemer til at virke ordentligt, forklar lige den igen....????
Og nu er det ik kun i bøtte jern der er problemer, og hvordan kan det
være at når man bruger ND, eller champion i stedet er problemerne der ikke
????
VH
Lars Molnit
Som nu kun bruger ND i sin MZ...
Og banditten for sku snart ND'er også.
>
> /Rune - NGK enabled
| |
Moller (17-03-2003)
| Kommentar Fra : Moller |
Dato : 17-03-03 22:09 |
|
> Som nu kun bruger ND i sin MZ...
og det er kun 1 ND rør til dato der har sidet i den, og det er
gaaaaaamelt nu.... men virker, NGK rørne holdt maks 4 mdr.
VH
Lars Molnit
| |
Rune Larsen (17-03-2003)
| Kommentar Fra : Rune Larsen |
Dato : 17-03-03 22:46 |
|
Moller wrote:
> tændingssystemer til at virke ordentligt, forklar lige den
> igen....????
Jae, de yams'er jeg har, har ingen problemer med NGK-rør. Min brors suzuki
har problemer, Michael nævnte han har problemer, og tråden startede vist
med en anden suzuki-ejer som havde problemer?
Jeg følger ikke særligt meget med i trådene omkring NGK-problemerne, men ser
det ikke ud som om der er et overtal af suzukier med problemer med NGK?
> Og nu er det ik kun i bøtte jern der er problemer, og hvordan kan det
> være at når man bruger ND, eller champion i stedet er problemerne der ikke
> ????
You tell me - mine tændrør virker fint så jeg kan jo ikke teste det!
Hvis nogen kan komme med "den rigtige forklaring, chef" (lissom Chris og
Chokoladefabrikken) så vil jeg gerne høre den.
Hvis nogen af dem der har problemer med NGK kunne lave en liste over deres
motorcykel-modeller, tændingsystem og motortype osv. kunne man måske finde
et mønster i det. Det eneste jeg kan se hidtil er at det er skrutte-zuki
ejere...
/Rune
| |
N/A (22-03-2003)
| Kommentar Fra : N/A |
Dato : 22-03-03 18:49 |
|
| |
Moller (22-03-2003)
| Kommentar Fra : Moller |
Dato : 22-03-03 18:49 |
|
"Poul B-H" <pbekkerh@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:b5heo2$o99$1@sunsite.dk...
>
> hej
> jeg fik ikke starten ef tråden med, men jeg har tidligere efterlyst
defekte
> NGKer, som jeg så kunne teste. Der bliver jamret en del men der dukkede
> ikke et defekt tændrør op.
Jamen, det ligger lige her... kommer du til bakke åbning, så for du det
der, ellers sender jeg det til dig... så skal du se et rør hvor isoleringen
er helt væk....
VH
Lars Molnit
>
> Poul B-H
> Odense
> NGK BR9ECM i 2-T i 2 år på bane, uden problemer.
>
>
| |
Poul B-H (23-03-2003)
| Kommentar Fra : Poul B-H |
Dato : 23-03-03 21:22 |
|
"Moller" <news@molnit.com> wrote in message
news:3e7ca21d$0$251$bc7fd3c@news.sonofon.dk...
>
> "Poul B-H" <pbekkerh@mail.dk> skrev i en meddelelse
> news:b5heo2$o99$1@sunsite.dk...
> >
> > hej
> > jeg fik ikke starten ef tråden med, men jeg har tidligere efterlyst
> defekte
> > NGKer, som jeg så kunne teste. Der bliver jamret en del men der dukkede
> > ikke et defekt tændrør op.
>
> Jamen, det ligger lige her... kommer du til bakke åbning,
Nej desværre.
> der, ellers sender jeg det til dig... så skal du se et rør hvor
isoleringen
> er helt væk....
Jeg var mest interesseret i rør der bare ikke virker, uden tilsynelandende
årsag.
Hvis isoleringen mangler, er der jo en tydelig årsag. Måske skulle NGK have
det ?
Poul B-H
| |
Moller (23-03-2003)
| Kommentar Fra : Moller |
Dato : 23-03-03 21:18 |
|
> Jeg var mest interesseret i rør der bare ikke virker, uden tilsynelandende
> årsag.
Det er nu ellers den typiske årsag... denne gang er det bare endnu mere
tydeligt, lige frem sygeligt tydeligt... den sender gnister fra alle metal
flader hvis man tester om der er gnist.
> Hvis isoleringen mangler, er der jo en tydelig årsag. Måske skulle NGK
have
> det ?
Du siger noget.... :) så er det bare hvordan for man fat i dem.
VH
Lars Molnit
>
> Poul B-H
>
>
>
| |
Hans Joergensen (16-03-2003)
| Kommentar Fra : Hans Joergensen |
Dato : 16-03-03 14:11 |
|
Moller wrote:
> NGK sucks...
Mine NGK'er viker altså fint fint selvom de har været druknet..
// Hans, der er på Langelinie idag kl. 16 :)
--
http://ph33r.dk - It sucks :)
UNIX Admin søger arbejde http://www.nathue.dk/?page=cv
| |
OK (16-03-2003)
| Kommentar Fra : OK |
Dato : 16-03-03 19:05 |
|
...og hvor (i nordjylland) er det nu lige man kan købe Denso rør?
Ole
CB900F
| |
Claus Rittig (16-03-2003)
| Kommentar Fra : Claus Rittig |
Dato : 16-03-03 22:29 |
|
"OK" <ole_k@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:3e74bc8b$0$42552$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> ..og hvor (i nordjylland) er det nu lige man kan købe Denso rør?
DMC Racing i Hadsund, fx. 98 58 52 00 (tror jeg nok).
Rittig
| |
|
|