my little pony
Fra : synnøve jørgensen

Dato : 17-03-01 19:13

er det noen her som har my little pony

synjo@online.no

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 17-03-01 19:23

"synnøve jørgensen" <synjo@online.no> skrev i en meddelelse
news:7PNs6.690$GG4.13309@news1.oke.nextra.no...
> er det noen her som har my little pony

Vi havde købt en CD-rom i julegave til lillepigen,
men vi kunne ikke få den til at køre,
og telefonnummeret på support var lukket -
hotline på Internettet svarede efter tre uger -
da havde vi længe fået den byttet til noget
andet og bedre.

Med venlig hilsen
Bodil.

Fra : Ghita Cecilie Jallow

Dato : 13-04-01 17:47

Bodil Grove Christensen <grovebgc@post.8.tele.dk> skrev i en nyhedsmeddelelse:990a32$9jo$1@news.inet.tele.dk...

> Vi havde købt en CD-rom i julegave til lillepigen,
> men vi kunne ikke få den til at køre,
KLIP

Min datter er helt vild med det spil & her kører det fint.
Når jeg tænker på at købe et spil plejer jeg at låne det på
biblioteket først, så jeg ved hvad jeg investerer i.
Ghita Cecilie