Fordi at det friktionsdæmpende additiv i Nitro 3000 faktisk virker, er der
grund til at være varsom med brugen af Nitro 3000 i motorcykler med
sammenbygget motor/gearkasse. På min GSX 750 resulterede længere tids brug
af Nitro 3000 i sommers i at koblingen begyndte at "smutte" når maskinen var
varm. Da jeg gik bort fra Nitro 3000 ophørte symptomerne. Hydro Texaco's
kundeservice har overfor mig bekræftet, at lignende klager er indgået fra
andre motorcyklister.
John de Summer-Brason
"John" <kramsen@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:3e6b4dab$0$4346$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
>
> "Charlotte Petersson" <egersundvej@hotmail.com> skrev >
> > Nåh, mht. nitro 3000, den (virago 750 fra 85) jeg kom en ½ tank på oven
i
> > den alm. benzin. Så begyndte balladen den pruttede og spruttede, dårlig
> > trækkraft, dårlig lugt endelig begyndte den at opføre sig som om at der
> > manglede benzin, endelig efter en 10 - 15 km gik der noget bedre.
> >
> > Jeg har talt med firmaet om det, der stillede sig uforstende overfor
> > problmet, og mener at der sikkert var noget galt med min MC.
>
>
> Det kan være at du skal lede efter problemmet et helt andet sted, måske
har
> du været udsat for tilisnings tendenser i dyserne, det sker typisk på den
> her årstid hvor der stadig er koldt i luften ....dermed ikke være sagt at
> der ikke er noget i vejen med NITRO'en, men nogle gange er
tilfældighederne
> bare at man lige rammes af problemmer på det forkerte tidspunkt og derfor
> fejlsøger man det forkerte sted :-/
>
> PS : jeg har aldrig haft problemmer med hverken Nitro 3000 eller Shell V
> Power, på nogle af mine køretøjer hverken MC eller bil, tværtimod synes
jeg
> at der er sket forbedringer, specielt med Nitro 3000 som min SEAT Ibiza
går
> supergodt på
>
> V.H John ....uden gade-MC for tiden
>
>