|
| gsx-r 250 igen Fra : Rune D. Jørgensen |
Dato : 27-02-03 15:08 |
|
Jeg har nu tømt karburatorene for gammel benzin(den har stået i et år). Bør
jeg så bruge prime funktionen på benzinhanen for at fylde noget nyt i,
eller skal jeg bare lade hanen stå på den alm. position.(mens jeg løber
rundt som en gal, frem og tilbage, med mc'en)
Hvis der er nogen på Amager der kunne bruge nogle liter, muligvis ok,
benzin, så er i velkomne til at komme forbi.
--
Rune D. Jørgensen
| |
Ted (27-02-2003)
| Kommentar Fra : Ted |
Dato : 27-02-03 15:36 |
|
Hej Rune
Jeg har kørt mc i 17 år nu og hver efterår/vinter har jeg fyldt tanken helt
op med benzino. Om foråret når mcén igen har skulle ud på vejene igen, har
det altid været med den samme benzin. Dette har altid været uden problemer.
Jeg ved godt at benzin er en fersk varer, men 3 måneder tager ikke krudtet
af benzinen. Noget andet er at hvis skidt og rust har sneget sig ind i
systemet, så kan der være en årsag til et skift. Der er helt sikkert mange
meninger (også) om dette emne. Men jeg ser ingen grund til at smide flere
liter god beno ud.
Uanset hvad så kør forsigtigt - og god sæson til alle i NG (2 dage til).
Mvh (rom)Teddy
"Rune D. Jørgensen" <RUNE_dahl@hotmailREMOVE_THIS.com> skrev i en meddelelse
news:Xns932F99E8B7338blattersplatterlatte@212.54.64.135...
> Jeg har nu tømt karburatorene for gammel benzin(den har stået i et år).
Bør
> jeg så bruge prime funktionen på benzinhanen for at fylde noget nyt i,
> eller skal jeg bare lade hanen stå på den alm. position.(mens jeg løber
> rundt som en gal, frem og tilbage, med mc'en)
>
> Hvis der er nogen på Amager der kunne bruge nogle liter, muligvis ok,
> benzin, så er i velkomne til at komme forbi.
>
> --
> Rune D. Jørgensen
| |
Hans Joergensen (27-02-2003)
| Kommentar Fra : Hans Joergensen |
Dato : 27-02-03 18:56 |
|
Ted wrote:
> Jeg ved godt at benzin er en fersk varer, men 3 måneder tager ikke krudtet
> af benzinen. Noget andet er at hvis skidt og rust har sneget sig ind i
Min gamle Yamahakker kan godt nok ikke starte hvis den har stået
bare en 14 dages tid... så tømmer man lige den ene kaburator (den
højre er besværlig at komme til) og gir den en lille sjat
dieselstart så der kan komme liv i kludene...
> meninger (også) om dette emne. Men jeg ser ingen grund til at smide flere
> liter god beno ud.
Der må være god plads i dine svømmerhuse .. :)
// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)
UNIX Admin søger arbejde http://www.nathue.dk/?page=cv
| |
Brian W. (27-02-2003)
| Kommentar Fra : Brian W. |
Dato : 27-02-03 19:49 |
| | |
Jon Larsen (27-02-2003)
| Kommentar Fra : Jon Larsen |
Dato : 27-02-03 15:47 |
|
Prime-funktionen er netop til det formål at man ikke skal løbe rundt som en
gal, så jeg ville nok prime den.
Hvis benzinen har stået et år, ville jeg nok hælde den gamle benzin fra
tanken i en reservedunk og fylde helt frisk på. hvis ikke der er snavs, vand
og andet godt fra naturen i den gamle bensin kan du jo komme et lille skvæt
i tanken i ny og næ og få brændt det af på den måde.
--
MVH.
Jon Larsen ( whoop-si-doo )
Stud.Procesteknolog.
GSX 250 R Supersport ( som køre næsten som en drøm )
"Før var jeg forvirret, det er jeg også nu, bare på et højere plan."
| |
Andrew (27-02-2003)
| Kommentar Fra : Andrew |
Dato : 27-02-03 16:13 |
|
Er det ikke generelt en god idé at tømme svømmehusene sådan at der ikke er
noget benzin og dermed heller ingen EVT kondensvand i systemet?
Det gør jeg i hvert fald!
Mvh Anders
"Jon Larsen" <jon-soegaard@larsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:3e5e257d$0$16129$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Prime-funktionen er netop til det formål at man ikke skal løbe rundt som
en
> gal, så jeg ville nok prime den.
>
> Hvis benzinen har stået et år, ville jeg nok hælde den gamle benzin fra
> tanken i en reservedunk og fylde helt frisk på. hvis ikke der er snavs,
vand
> og andet godt fra naturen i den gamle bensin kan du jo komme et lille
skvæt
> i tanken i ny og næ og få brændt det af på den måde.
>
>
> --
> MVH.
> Jon Larsen ( whoop-si-doo )
> Stud.Procesteknolog.
> GSX 250 R Supersport ( som køre næsten som en drøm )
> "Før var jeg forvirret, det er jeg også nu, bare på et højere plan."
>
>
>
| |
Jon Larsen (27-02-2003)
| Kommentar Fra : Jon Larsen |
Dato : 27-02-03 19:22 |
|
"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> wrote in message
news:b3l9up$k7h$1@sunsite.dk...
> Er det ikke generelt en god idé at tømme svømmehusene sådan at der ikke er
> noget benzin og dermed heller ingen EVT kondensvand i systemet?
>
> Det gør jeg i hvert fald!
>
xxxxxxxxxxxx
Jo.. men nogen gange er jeg selv lidt doven.. og jeg har, de gange jeg har
tømt husene, ikke oplevet skyggen af vand eller snavs... men skal da ikke
afvise at jeg måske en dag finder noget...
--
MVH.
Jon Larsen
Stud.Procesteknolog.
GSX 250 R Supersport
"Før var jeg forvirret, det er jeg også nu, bare på et højere plan."
| |
Armand (27-02-2003)
| Kommentar Fra : Armand |
Dato : 27-02-03 21:42 |
|
Jon Larsen <jon-soegaard@larsen.tdcadsl.dk> skrev i en
news:3e5e5742$0$16181$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> "Andrew" <andvalen@post.tele.dk> wrote in message
> news:b3l9up$k7h$1@sunsite.dk...
> > Er det ikke generelt en god idé at tømme svømmehusene sådan at der ikke
er
> > noget benzin og dermed heller ingen EVT kondensvand i systemet?
> >
>
> Jo.. men nogen gange er jeg selv lidt doven.. og jeg har, de gange jeg har
> tømt husene, ikke oplevet skyggen af vand eller snavs... men skal da ikke
> afvise at jeg måske en dag finder noget...
Hvad er det for en quoting?
Jeg leder og leder, men kan ikke finde dét indlæg fra Andrew :-|
Derfor svarer jeg på'ed hér!:
Der er lige dét paradoks i at tømme svømmerhusene for vand, at vandet
givetvis kommer fra (bunden af) tanken, og dét er lige derfra at man "suger"
ved efterfølgende at bruge "PRI"
En ordentlig spritkur af tankindholdet samtidig med tømning af svømmerhusene
bør altid hænge sammen :-|
--
Armand.
| |
Ann-Rikka Olsen (27-02-2003)
| Kommentar Fra : Ann-Rikka Olsen |
Dato : 27-02-03 22:20 |
|
> Hvad er det for en quoting?
> Jeg leder og leder, men kan ikke finde dét indlæg fra Andrew :-|
> Derfor svarer jeg på'ed hér!:
>
Armand.
xxxxxxxx
Sorry.. er nogen gange lidt for ivrig på slettetasten ,-D
MVH
Jon
| |
Rune D. Jørgensen (27-02-2003)
| Kommentar Fra : Rune D. Jørgensen |
Dato : 27-02-03 22:28 |
|
Det var smuk og solrig dag da Armand skrev
news:b3lucv$1090$3@news.cybercity.dk i dk.fritid.motorcykel:
> Der er lige dét paradoks i at tømme svømmerhusene for vand, at vandet
> givetvis kommer fra (bunden af) tanken, og dét er lige derfra at man
> "suger" ved efterfølgende at bruge "PRI"
> En ordentlig spritkur af tankindholdet samtidig med tømning af
> svømmerhusene bør altid hænge sammen :-|
Du har helt sikkert ret. Det var også derfor jeg tappede 4 liter ned i en
dunk med PRIME, inden jeg satte tanken på igen.
--
Rune D. Jørgensen
| |
Armand (28-02-2003)
| Kommentar Fra : Armand |
Dato : 28-02-03 10:36 |
|
Rune D. Jørgensen <RUNE_dahl@hotmailREMOVE_THIS.com> skrev i en
news:Xns932FE47C1EE0Bblattersplatterlatte@212.54.64.135...
> Det var smuk og solrig dag da Armand skrev
> news:b3lucv$1090$3@news.cybercity.dk i dk.fritid.motorcykel:
>
> > Der er lige dét paradoks i at tømme svømmerhusene for vand, at vandet
> > givetvis kommer fra (bunden af) tanken, og dét er lige derfra at man
> > "suger" ved efterfølgende at bruge "PRI"
> > En ordentlig spritkur af tankindholdet samtidig med tømning af
> > svømmerhusene bør altid hænge sammen :-|
>
> Du har helt sikkert ret. Det var også derfor jeg tappede 4 liter ned i en
> dunk med PRIME, inden jeg satte tanken på igen.
OK!
Det er jo den radikale metode!
Forøvrigt: Derved at vandet ligger tungt (og med en fed "silikone-lignende"
konsistens) i bunden af tanken, er 4l måske lidt overgjort, med mindre at
der ér 4L vand i bunden!
--
Armand.
| |
Jacob Bunk Nielsen (28-02-2003)
| Kommentar Fra : Jacob Bunk Nielsen |
Dato : 28-02-03 01:21 |
| | |
Anders Riis Jensen (27-02-2003)
| Kommentar Fra : Anders Riis Jensen |
Dato : 27-02-03 17:43 |
|
Så vidt jeg husker sidder der en skrue i benzinhanen som man skal skrue ud
for at dreje hanen over til den ene side. Dette gør at hanen ikke er vaccum
styret og derved fylder svømmehusene op.
MVH
Anders Riis Jensen
R6 og DT175
"Rune D. Jørgensen" <RUNE_dahl@hotmailREMOVE_THIS.com> skrev i en meddelelse
news:Xns932F99E8B7338blattersplatterlatte@212.54.64.135...
> Jeg har nu tømt karburatorene for gammel benzin(den har stået i et år).
Bør
> jeg så bruge prime funktionen på benzinhanen for at fylde noget nyt i,
> eller skal jeg bare lade hanen stå på den alm. position.(mens jeg løber
> rundt som en gal, frem og tilbage, med mc'en)
>
> Hvis der er nogen på Amager der kunne bruge nogle liter, muligvis ok,
> benzin, så er i velkomne til at komme forbi.
>
> --
> Rune D. Jørgensen
| |
Rune D. Jørgensen (27-02-2003)
| Kommentar Fra : Rune D. Jørgensen |
Dato : 27-02-03 17:45 |
|
Hvad er symptomerne på 'for gammel' benzin?
Jeg har lige været ude og løbe med mc'en med den gamle benzin i, og nu
kunne jeg næsten få den i gang. Den kører et sekund, så dør den igen.
Jeg har tappet 4 liter af tanken, og tømt karburatorerne(svømmehusene?), så
hvis der lå noget vand i bunden af tanken burde det være væk.
Den nærmeste tank havde ikke flere benzindunke, så jeg kunne ikke få noget
frisk benzin på og man kan jo ikke vente med at prøve...
Batteriet er selvfølgeligt fladt efter utallige startforsøg. Når den
starter trækker den lidt, selv om jeg tager koblingen, det hjælper sikkert
ikke til at holde den igang. Måske er tomgangen for lav, hvilken vej skal
skruen drejes for at sætte den op?
--
Rune D. Jørgensen
| |
Anders Riis Jensen (27-02-2003)
| Kommentar Fra : Anders Riis Jensen |
Dato : 27-02-03 17:49 |
|
Det skrugen gør er at give lidt ekstra gas.
"Rune D. Jørgensen" <RUNE_dahl@hotmailREMOVE_THIS.com> skrev i en meddelelse
news:Xns932FB47A230EDblattersplatterlatte@212.54.64.135...
> Hvad er symptomerne på 'for gammel' benzin?
> Jeg har lige været ude og løbe med mc'en med den gamle benzin i, og nu
> kunne jeg næsten få den i gang. Den kører et sekund, så dør den igen.
> Jeg har tappet 4 liter af tanken, og tømt karburatorerne(svømmehusene?),
så
> hvis der lå noget vand i bunden af tanken burde det være væk.
> Den nærmeste tank havde ikke flere benzindunke, så jeg kunne ikke få noget
> frisk benzin på og man kan jo ikke vente med at prøve...
> Batteriet er selvfølgeligt fladt efter utallige startforsøg. Når den
> starter trækker den lidt, selv om jeg tager koblingen, det hjælper sikkert
> ikke til at holde den igang. Måske er tomgangen for lav, hvilken vej skal
> skruen drejes for at sætte den op?
>
> --
> Rune D. Jørgensen
| |
Andrew (27-02-2003)
| Kommentar Fra : Andrew |
Dato : 27-02-03 18:03 |
|
....og den skal så vidt jeg erindrer drejes MED uret for at skrue OP for
tomgangen.
Mvh Anders
> Det skrugen gør er at give lidt ekstra gas.
>
>
> "Rune D. Jørgensen" <RUNE_dahl@hotmailREMOVE_THIS.com> skrev i en
meddelelse
> news:Xns932FB47A230EDblattersplatterlatte@212.54.64.135...
> > Hvad er symptomerne på 'for gammel' benzin?
> > Jeg har lige været ude og løbe med mc'en med den gamle benzin i, og nu
> > kunne jeg næsten få den i gang. Den kører et sekund, så dør den igen.
> > Jeg har tappet 4 liter af tanken, og tømt karburatorerne(svømmehusene?),
> så
> > hvis der lå noget vand i bunden af tanken burde det være væk.
> > Den nærmeste tank havde ikke flere benzindunke, så jeg kunne ikke få
noget
> > frisk benzin på og man kan jo ikke vente med at prøve...
> > Batteriet er selvfølgeligt fladt efter utallige startforsøg. Når den
> > starter trækker den lidt, selv om jeg tager koblingen, det hjælper
sikkert
> > ikke til at holde den igang. Måske er tomgangen for lav, hvilken vej
skal
> > skruen drejes for at sætte den op?
> >
> > --
> > Rune D. Jørgensen
>
>
| |
Thomas Buus Andersen (27-02-2003)
| Kommentar Fra : Thomas Buus Andersen |
Dato : 27-02-03 19:00 |
|
Lad batteriet helt op.. I mellemtiden ville jeg, hvis jeg var dig. Lige tage
tændrørene ud, og sætte dem i cellulosefortynder et par timer, og så tørre
dem af
Sæt så choker på, og start. Ikke noget med at dreje håndtaget. Selv starter
min ikke for godt hvis tomgangen er alt for høj, så lad være med at drej den
helt over !
Hvis du har skruet skruen ud af benzinhanen, så skulle du ugen problemer
kunne sættes hanen så der løber benzin uden den skal suge efter det (den
skal drejes så langt med uret som muligt).
Mvh Thomas
GSXR 250
| |
Armand (27-02-2003)
| Kommentar Fra : Armand |
Dato : 27-02-03 21:43 |
|
Thomas Buus Andersen <t-buus@REMOVEget2net.dk> skrev i en
news:sms7a.73$Ph2.38@news.get2net.dk...
>
> Sæt så choker på, og start. Ikke noget med at dreje håndtaget. Selv
> starter min ikke for godt hvis tomgangen er alt for høj, så lad være med
at drej
> den helt over !
Jup!
Faktisk den klassiske situation, som jeg ugentligt får demonstreret under
"Kun Race" -projektets afvikling i sommermånederne:
Hvis andre allerede er kommet på banen er iveren efter at få raceren slået
igang oftest så stor at fornuften ikke længere råder, og hvis ikke lige at
motoren
starter med det vuns, bliver der næsten øjeblikkeligt givet masser af gas -
Og så er det forsent, da motoren er totalt druknet og først skal "løbes tør"
inden fornyet startforsøg uden gasgivning og med choker alene
--
Armand.
| |
Allan Bojesen (27-02-2003)
| Kommentar Fra : Allan Bojesen |
Dato : 27-02-03 22:40 |
|
Armand wrote:
> Jup!
> Faktisk den klassiske situation, som jeg ugentligt får demonstreret
> under "Kun Race" -projektets afvikling i sommermånederne:
> Hvis andre allerede er kommet på banen er iveren efter at få raceren
> slået igang oftest så stor at fornuften ikke længere råder, og hvis
> ikke lige at motoren
> starter med det vuns, bliver der næsten øjeblikkeligt givet masser af
> gas - Og så er det forsent, da motoren er totalt druknet og først
> skal "løbes tør" inden fornyet startforsøg uden gasgivning og med
> choker alene
Jeg har i sin tid lært, og senere positivt erfaret, at hvis motoren er
druknet skal chokeren tages fra og der gives fuld gas ved videre
startforsøg. Man skal bare lige være lidt hurtig til at skrue ned for hanen.
Allan Bojesen
| |
Martin Sørensen (28-02-2003)
| Kommentar Fra : Martin Sørensen |
Dato : 28-02-03 00:21 |
|
>> Hvis andre allerede er kommet på banen er iveren efter at få raceren
>> slået igang oftest så stor at fornuften ikke længere råder, og hvis
>> ikke lige at motoren
>> starter med det vuns, bliver der næsten øjeblikkeligt givet masser af
>> gas - Og så er det forsent, da motoren er totalt druknet og først
>> skal "løbes tør" inden fornyet startforsøg uden gasgivning og med
>> choker alene
> Jeg har i sin tid lært, og senere positivt erfaret, at hvis motoren er
> druknet skal chokeren tages fra og der gives fuld gas ved videre
> startforsøg. Man skal bare lige være lidt hurtig til at skrue ned for
> hanen.
Ja, det har jeg også prøvet, men har erfaret præcis det modsatte. Min
motorcykel druknede, og kun uden choker (den var varm) og uden gas, kunne
jeg få den til at starte igen.
Starter jeg den fra kold om morgenen, skal den have choker og ingen gas for
at starte, men så starter den også nemt. Gives der gas, starter den aldrig..
--
signing off.. Martin Sørensen
| |
Thomas Buus Andersen (01-03-2003)
| Kommentar Fra : Thomas Buus Andersen |
Dato : 01-03-03 14:09 |
|
Allan Bojesen wrote:
> Jeg har i sin tid lært, og senere positivt erfaret, at hvis motoren er
> druknet skal chokeren tages fra og der gives fuld gas ved videre
> startforsøg. Man skal bare lige være lidt hurtig til at skrue ned for
> hanen.
Problemet er nok bare, at en vacum-kaburator ikke dur før der er gang i
motoren, hvorved det ikke giver en dyt, at dreje håndtaget.
> Allan Bojesen
/thomas
| |
Armand (01-03-2003)
| Kommentar Fra : Armand |
Dato : 01-03-03 23:51 |
|
Thomas Buus Andersen <t-buus@REMOVEget2net.dk> skrev i en
news:ei28a.40$2F3.21@news.get2net.dk...
> Allan Bojesen wrote:
>
> > Jeg har i sin tid lært, og senere positivt erfaret, at hvis motoren er
> > druknet skal chokeren tages fra og der gives fuld gas ved videre
> > startforsøg. Man skal bare lige være lidt hurtig til at skrue ned for
> > hanen.
Selv under startermotor-gang hopper vacuum-spjældene lystigt i takt med
motorens indsugningstakt, og da 2½'eren har ét vacuum-spjæld pr to cylindre
vil det tendere mere til at blive hængende, end hvor der er ét pr.
indsugnings-stuts :-|
--
Armand.
| |
Hans Joergensen (27-02-2003)
| Kommentar Fra : Hans Joergensen |
Dato : 27-02-03 18:57 |
|
Rune D. Jørgensen wrote:
> Jeg har nu tømt karburatorene for gammel benzin(den har stået i et år). Bør
> jeg så bruge prime funktionen på benzinhanen for at fylde noget nyt i,
> eller skal jeg bare lade hanen stå på den alm. position.(mens jeg løber
> rundt som en gal, frem og tilbage, med mc'en)
Jeg ville bruge prime, og en pust dieselstart hvis den driller... :)
// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)
UNIX Admin søger arbejde http://www.nathue.dk/?page=cv
| |
Jon Larsen (27-02-2003)
| Kommentar Fra : Jon Larsen |
Dato : 27-02-03 19:20 |
|
>
> Jeg ville bruge prime, og en pust dieselstart hvis den driller... :)
>
xxxxxxxxxxxxxxx
Samt et godt opladet bilbatteri og et par start kabler... så er der i hvert
fald til mange startforsøg..
Rune... Køre du med NGK og har dine tændrørrør været druknet ???
Har de det. kan du i første omgang prøve, som Thomas Buus siger, og sætte
dem i cellulosefortynder, og så prøve igen.
Husk at tjekke og afstanden mellem elektroden passer, mener den skal være
0,6 mm.
Sæt et bilbatteri til din motorcykel med et par startkabler, plus på
plus-ledningen og minus på din fodhviler ( ikke noget med at slutte det til
mens dit mc-batteri sidder på og plusledningen må for alt i verden ikke røre
ved noget metal, ud over ledningen), og giv den lidt startgas i
luftfilterkassen. hvis den er ligeved at starte når du løber med den, så kan
det ikke være helt galt og jeg tror den vil starte efter denne behandling.
husk fuld choker og ikke noget med at give gas på håndtaget. Hvis ikke du
har pillet ved noget bør den kunne gå i tomgang med choker på.
Virker dette ikke, så skift dine tændrør og prøv samme tur igen med
bilbatteri og evt startgas.
--
MVH.
Jon Larsen
Stud.Procesteknolog.
GSX 250 R Supersport ( yiiepiiee.. glad for sin nye motor )
"Før var jeg forvirret, det er jeg også nu, bare på et højere plan."
| |
Rune D. Jørgensen (27-02-2003)
| Kommentar Fra : Rune D. Jørgensen |
Dato : 27-02-03 19:45 |
|
Det var smuk og solrig dag da Jon Larsen skrev
news:3e5e56dd$0$16183$edfadb0f@dread11.news.tele.dk i
dk.fritid.motorcykel:
>> Jeg ville bruge prime, og en pust dieselstart hvis den driller... :)
Kan man godt lade den stå på prime mens man løber omkring, eller drukner
den så i benzin?
> Samt et godt opladet bilbatteri og et par start kabler... så er der i
> hvert fald til mange startforsøg..
> Rune... Køre du med NGK og har dine tændrørrør været druknet ???
Det er NGK, men det er splinter nye rør, så det burde ikke være problemet.
> Husk at tjekke og afstanden mellem elektroden passer, mener den skal
> være 0,6 mm.
Når man køber nogle nye C8HSA, så passer afstanden vel?
>
> Sæt et bilbatteri til din motorcykel med et par startkabler.
Uden bil er det svært...
> Virker dette ikke, så skift dine tændrør og prøv samme tur igen med
> bilbatteri og evt startgas.
Har de startgas på tankstationer?
--
Rune D. Jørgensen
| |
Thomas Buus Andersen (27-02-2003)
| Kommentar Fra : Thomas Buus Andersen |
Dato : 27-02-03 19:49 |
|
"Rune D. Jørgensen" <RUNE_dahl@hotmailREMOVE_THIS.com> skrev i en meddelelse
news:Xns932FC8DAA275Fblattersplatterlatte@212.54.64.135...
> Det er NGK, men det er splinter nye rør, så det burde ikke være problemet.
>
> > Husk at tjekke og afstanden mellem elektroden passer, mener den skal
> > være 0,6 mm.
Du kan sq aldrig helt regne med det. NGK drukner meget nemt. Hvis du er
kommet til at dreje lidt på gassen, eller noget, kan det være nok.
Afstanden skal stilles. Den passer ik når du købet nyt rør. Mellem 0,6 og
0,7 mm står der i den hellige bog.
> > Sæt et bilbatteri til din motorcykel med et par startkabler.
>
> Uden bil er det svært...
Ja hehe.. Men køb en god lader.. Det er et must.
> Har de startgas på tankstationer?
Shell stationer har.
> --
> Rune D. Jørgensen
/Thomas
| |
Rapper (28-02-2003)
| Kommentar Fra : Rapper |
Dato : 28-02-03 19:53 |
|
"Thomas Buus Andersen" <t-buus@REMOVEget2net.dk> wrote in message
news:a4t7a.84$iE2.8@news.get2net.dk...
>
> > Har de startgas på tankstationer?
> Shell stationer har.
>
Det skulle alle (pånær Jet og dem :)) have. Statoil fører endda to
forskellige mærker.
--
Mvh Rasmus
ICQ# 54047619
| |
Armand (27-02-2003)
| Kommentar Fra : Armand |
Dato : 27-02-03 21:41 |
|
Rune D. Jørgensen <RUNE_dahl@hotmailREMOVE_THIS.com> skrev i en
news:Xns932FC8DAA275Fblattersplatterlatte@212.54.64.135...
>
> Det er NGK, men det er splinter nye rør, så det burde ikke være problemet.
LOL
--
Armand.
| |
Ann-Rikka Olsen (27-02-2003)
| Kommentar Fra : Ann-Rikka Olsen |
Dato : 27-02-03 22:18 |
|
> Har de startgas på tankstationer?
>
>
> --
> Rune D. Jørgensen
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ja... de har det i spandevis... ;-D
MVH
Jon
| |
Martin Sørensen (28-02-2003)
| Kommentar Fra : Martin Sørensen |
Dato : 28-02-03 00:24 |
|
>> Rune... Køre du med NGK og har dine tændrørrør været druknet ???
> Det er NGK, men det er splinter nye rør, så det burde ikke være
> problemet.
Da jeg kørte knallert, havde den det også lidt svært med NGK rør. Efter at
have sat nyt tændrør i, har jeg oplevet at motoren kun kørte i få sekunder,
før den døde igen. Så var tændrøret druknet (ingen gnist).
Sidenhen skiftede jeg til Bosch, og vupti, oplevede jeg aldrig problemet
igen.
> Har de startgas på tankstationer?
Det plejer de.
--
signing off.. Martin Sørensen
| |
|
|