Peter Aagaard wrote:
>
> Set i forhold til hvad det har kostet at lave den er jeg meget
> tilfreds, men det er selvfølgelig stadig en gammel maskine, der er
> pyntet op med noget maling osv...
>
Ja, men den har osse den charme sådan en gammel cykel nu har, plus at man
har noget som er lidt unikt
(det siger jeg til mig selv hele tiden after at jeg har ofret ca 40%af hvad
jeg gav for cyklen bare i reservedele )
> Du ligger vel nogle billeder ind på nathuen, så vi kan følge med ?
> Har du evt. et tip til hvor man kan få nogle orginale staferinger ?
>
Jeg skal lige ha mit digital kamera op at køre så kommer det nok....
Angående stafferinger vil jeg prøve at snakke med
www.cms.nl de har alt
muligt til honda eller
www.davidsilverspares.co.uk
>> Men jeg vil nu kalde det for en f2 model med de hjul og den sorte
>> motor...
>
> Jep, det er bare min uvidenhed der gjode det, jeg ved ikke helt hvad
> forskellen er på en K-model og en F-model, troede bare at det var
> årgangen.
K7 og F2 kom samtidig, men k7 er med lille baghjul og stor tank og samme
sæde som GL1000 goldwing, den er nok det man kalder en tidlig softchopper,
hvorimod f2 modellen skulle sigte imod de mere sportprægede kørere med sin 4
i 1 udstødning,sortlakerede motor og de anderledes bremser, den er den
eneste af de 8 ventiledecb750ere der har dobbelte skiver i for og skive i
bag. Den yder osse mere en k7 modellen (ca 6 hk )
--
Mvh Claus
(der ku skrive stolpe op og stolpe ned om glæderne ved en 25 år gammel Honda
når forsikringen skal betales, når man ingen ancennitet har)
>
> Mvh. Peter