Hekto wrote:
>> V-force er da ret sejt :) desværre koster et sæt til en RD ca. mellem
>> 3500 og 4000kr ...
>> og det man får ud af det kan nok vindes på bedre måder.
> Boyesen har også hele membranblokke.
Jah.. men de er også temmelig dyre, så ville jeg nok hellere have
V-force, Boyesens RAD-valves virker lidt mindre hightech ;)
>> (Reserve-motor, "2 stroke powertuning bogen", lidt læsning på et
>> par artikler om tuning af RD350, lidt sund fornuft, en dremel,
>> et svejseapperat, lidt matrialer til expansionspotter, og måske
>> en reservemotor mere ;)
> Det kræver vist mange reservemotorer!
Nejda, man skal bare regne/slibe rigtigt :)
> Inden du starter, ville jeg nok investere i en frisk krumtap og
> stempler, så de mange timers arbejde på cylinderne ikke bliver til en
> halvt sammenrørt legering af aluminium og jern! ;0) eller :o{
Det er muligvis en meget god ide.. men jeg starter nu nok slet ikke,
og hvis jeg gør bliver det nok en mild tuning(lidt cylinderarbejde,
et par potter og optimering af forbrændingskammeret), og stadig på en
reserve-motor;).
// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)
UNIX Admin søger arbejde
http://www.nathue.dk/?page=cv