Johannesen <nospam@myplace.com> skrev i en
news:3e316dcf$0$13164$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > Hvad er der galt med den gode gamle metode á: Besinhane med
> > reserve-position kombineret med triptælleren??
>
> Det er netop sådan jeg kører i øjeblikket, men da antallet af km
> svinger lige så meget som lysten til at vride øret,
Er den virkelig så afvigende i økonomi alt efter gashånd ?
> ......sker det stadigvæk gang på gang at den skal slåes om på reserve
> midt i det hele, og det er trælst at skulle trække ind til siden,
> pille de tykke handsker af, fumle sig vej til benzinhanen og vente et
minut
> på at den får fyldt karburatorerne op.
Måske så en "elektrisk reservetank", som brugt på Yamaha FZ :-/
> Må vel til at lave mit helt eget cockpit kan jeg høre på det hele.
> Så kan jeg lige så godt gå hele vejen og skifte al instrumentering ud
> med noget digitalt fra f.eks Koso.
Her på gruppen har der flere gange været omtalt et komplet digitalt
"dashboard" til mc-montering.
Men det er lige dét med hukommelsen: jeg husker hverken navn eller link
--
Armand.