Nu er kæden vel ikke så slidt at man i et forsøg på at stramme kæden op har
spændt akslen fast med justerskruerne?
Jeg har været udsat for det på en GS 450 jeg skulle skifte kædekit på. Fyren
havde bare spændt baghjulet helt bagud indtil det ikke kunne komme længere i
de aflange spor i nagsvingeren, med det resultat at akslen var låst fast.
Noget jeg heldigvis opdagede inden tanken om en større hammer indtraf, men
jeg nåede da at bande over det gamle lort
--
Med racende venlig hilsen
Per M. Pedersen.....M for motortosse
www.motortosse.dk
"Thomas Buus Andersen" <t-buusREMOVE@get2net.dk> wrote in message
news:HhML9.2561$lV5.3400@news.get2net.dk...
> Jeg har forsøgt at få bagenden af cyklen, så jeg kan skifte bagerste
> bremseskive, men uden helt.
> Kan det tænkes at det sidder godt fast efter 10-14 år ? Umiddelbart kan
man
> se lidt rust nede omkring hvor aksen går gennem fælgen.
> Skal man klaske igennem med en hammer når man har skruet den støre
møtrikke
> af, som holder det sammen, eller der er der en helt klar
> step-by-step instruktion , inden jeg går amok med hammeren?
>
> - Nu glæder jeg mig altså snart til sommer !
>
>
> --
> Venlig Hilsen
> Thomas Buus
> GSX-R 250
>
http://dfm.divvy.dk/?id=102
>
>