> Der er kun sket ganske små ændringer. Det egentlige modelskifte kom i
> 2000. Jeg var ikke helt sikker, men så slog jeg op på
>
http://www.danmc.dk
Yepsen... har Hayens bogen med både de nye og gamle banditter... og det
er ved år 2000 der laves store ædringer ala, elektronisk speedometer(YES bye
bye skod speedokabel), og andre små forbedringer.
> Tændingslåsen bliver slidt og går ofte i stykker. Men det er nu også det
> eneste problem jeg kender.
Yepsen, den stinker... også på 1200'eren.
>
> > hmmm, en ting som er svær at se er knast fejl... men de er på
> mange af
> > banditterne, selv om de køre fint. Men så er det jo ik være end at
> skifte
> > knasterne til stage 1 knaster :) når de er slidt op :)
>
> Jeg har nu endnu aldrig mødt en Bandit 600 med knastproblemer. Selvom de
> jo teoretisk burde have det, i kraft af at det stort set er samme motor
> som på gsx600, som vist har været plaget af det.
Det sagde folk også om 1200'eren, men første gang jeg stillede ventiler,
kunne der findes små mærker på 3 knaster, men ik slemt... men som jeg ser på
det, så køre jeg til det gir et problem (slid på ventilerne) og skifter det
hele, for som læst før, så hjælper det ik bare kun at skifte knasterne
alene... så kan jeg lige sågodt investere i et fuldt stage 1 knastkit med
forbedret ventiler :) på det tidspunkt.
> > hinanden... nå ja, farven på motorblokken, passer for det meste med at
> > 1200'eren er sort, og 600 er grålig.
>
> 600 har 6 gear og 1200 har 5 gear.
> Hjulfælge er vist noget bredere på 1200 end 600.
Hæ hæ :) ja, jeg savner nu ik det 6 gear... og med de ekstra ryk, skal
der en del mere gummi til at holde hjulet i vejen :)
>
> --
> vh Sune (som smaddergerne vil have en ny Bandit - helst 1200)
>
http://www.danmc.dk
Med de priser burde du næsten kunne bytte din 600'er til en 1200, og få
lidt ekstra med i hatten *GGG*
VH
Lars Molnit
Som syntes priserne på Bandit 600 brugt er for høje, og 1200 er for
lave, eller hva er der galt med MC markedet lige omkring de 2 modeller ????
>
>