Hej.
Jeg mangler lige og præsentere mig ordentligt fordi der er nogen der tror
jeg er en dame pga: mit nick, men det har jeg nu aldrig været og bliver det
heller ikke dertil er jeg for glad for kvinder(ved godt det ikke er et
problem i dag hvis jeg var dame og blev glad for en anden dame det er jo
næsten moderne) nå men tilbage sher er forbogstaverne i vores lille familie
Sanne/henrik/ emil/Ronald
Det er Custom jeg tænker på ved godt nok ikke lige hvad det custom står for
har set det ved flere mc. men det er ellers en mc der tiltaler mig meget i
udseendet men hvilke andre er der som minder om den hvis man kikker på andre
mærker? det skal lige siges jeg skal ikke have en for at køre stærkt det
idet at jeg har udlevet det fartglade vanvid i bil og er faldet til ro nu
måske godt derfor jeg først skal have en mc. nu
Hilsen Ronald
"Richard Pade" <richarPUNKTUMpade@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3DF27729.B6834975@mail.dk...
> armand wrote:
> > > > Jeg er så afgjort til en chopper-model
> > >
> > > Eej, nu skuffer du os - prøv dog i det mindste at køre på en cykel a
la
> > > dit første bud - Honda CB750 - En chopper vælter bare rundt i svingene
og
> > > er slet ikke så sjov at køre på, end en klassisk cykel som CB750'en.
> >
> > Faktisk kan det jo være CB750 Costum at der tænkes på!
>
> Det ved jeg godt, men den softchoppede C-model kom jo først senere og
> blev aldrig så udbredt - de fleste forbinder vel "CB750" med en
> klassiske mc? - jeg gjorde i det mindste.
>
>
> > Jeg husker CB-C'eren som en af de designmæssigt mere vellykkede og blev
ikke
> > skuffet ved gensynet på mobile.de.
>
> Ja, jeg ved nu ikke, den og de andre japanske og engelske softchoppere
> med forlængede forgafler og lavere, trappedelt sæde var ligesom hverken
> fugl eller fisk IMHO. Mon ikke de var et forsøg på at teste markedet og
> se, om der var basis for full blown choppere af ikke-amerikansk
> oprindelse?
>
> > Gad vide hvad prisen er på så'en en :-/ I mine øjne sikkert kun for høj
:-/
>
> Givetvis ;)
>
> > > > min størelse er 76 kg. med gode kræfter.
> > > > ang økonomi havde jeg forventet omkring 50.000 kr til køb.
> > >
> > > Selv om du har gode kræfter vil jeg alligevel foreslå dig en NTV650,
som
> > > er lettere end CB750'en, kører eminenet med de rette dæk og fjedre,
har
> > > en ekstremt driftsikker og sejlivet motor og qua sin kardan er dejlig
> > > vedligeholdesfri. En fin cykel at starte med, selv om den er lidt smal
> > > om hofterne og derfor ikke føles så "bøffet" som CB'en - eller min
egen
> > > VF750S for den sags skyld.
> >
> > Fornuftige ord; men hvis det drejer sig om CB-C'eren er den så
anderledes at
> > en forelskelse sikkert ikke sådan uden videre vil kunne transformeres
over
> > på en anden model.
>
> Min pointe var at i det mindst få Sher til at prøve en "rigtig" mc. Og
> NTV'en er nu en fin cykel - begynder og i det hele taget - omend ikke så
> karismatisk.
>
> > Alene p.g.a. vandkølingen der er til forskel (= større holdbarhed) vil
jeg
> > lige gøre opmærksom på Honda's CX 500 (650?) Costum, der dog også kan
være
> > temmelig ublu i brugtprislejet):
> > Link:
http://www.mc-v-twin.dk/detail.asp?productID=759
>
> Men det er også en både ældre og lavere cykel - til Shers 176 tror jeg
> NTV'en passer bedre. CX500'eren er også så kort gearet, at man sidder og
> pisker rundt med gearpinden hele tiden. I markant modsætning til NTV'en.
>
> Spændende at høre hvad Sher bestemmer sig for.
>
> --
> Richard Pade, Sorgenfri, DK
> Mc: '85 VF750S Veffer Dancer & '89 GB500 Clubman GiBbernakken
> Dk.fritid.motorcykel-info:
http://dfm.divvy.dk/richard_pade
> Paypal:
https://www.paypal.com/refer/pal=2VGEY2W2TV2V2