Heysa folkens :)
Havde lige fået en ny stator med inbygget tændings sensor og hele
skidtet... ½ time efter kørsel stopper lade delen at virke, og tænkte åh
nej. Smed den ud til PMC, og vendte så tilbage i går (1-2mdr. efter) da jeg
syntes at nu burde jeg snart få den klar så banditten ku stalles op :)
Måle måle... viser sig fejlen ligger i den nye stator, som ikke giver
noget spænding ud fra den 1 faset udgang til lys delen (ja den ku nu stadig
køre) , sender en mail til
http://www.dynamo.mz-b.de/ som har solgt
udstyret til mig her i dag, og ca. 1 time efter (på en søndag) svare de
tilbage at de beklagede de meget, og sender en ny stator til mig i morgen,
men de vil gerne se den gamle stator, så den kan jeg sende efter jeg har
modtaget den nye, og de dækker porto og det hele :)
Whu hu..... nå, men skal lige sige at de system sælges til mange ældre
maskiner, Jawa, CZ, MZ,Adler, Awo,BMW,Bulcato,DKW,Gilera, osv. osv.... en
masse, og kan købes i speciel mål, til folk som har gamle maskiner som ikke
står på listen :) kanon konsept, og fornuftige priser :)
--
VH
Lars Molnit
GSF 1200 S , samt en MZ ETZ 251 CDi
"En MZ'er er nem at have og holde vedlige, og skal den have et større
eftersyn, kan man ligeså godt skifte krumtappen. Hvad skal resten af
formiddagen så gå med?????"