Den ene bryst meget større ?
Fra : Hagman

Dato : 01-11-02 22:02

Hejsa NG.

Min kone og jeg har en datter på lidt over 3 mrd.
Min kone ammer, men det ene bryst er MEGET større end det andet !
....hun siger hun ammer nogenlunde kigemeget på hvert bryst.

Er dette normalt ?

Fra : Marianne Andersen

Dato : 01-11-02 22:20

jeg har en søn på 5 md jeg prøvede det samme hun skal prøve at ligge barnet
til det største bryst og få det tåmme det helt det hjælp mig

Fra : LBR

Dato : 03-11-02 21:17

Hej

Jeg har en datter på næsten fire måneder og jeg kender til problemet, men
jeg har fundet ud af at når det ene bryst er større end det andet er det
fordi der er mere mælk i det. Din kone skal sørge for at det er helt tomt
før hun skifter side.
Hvis det er kunne hun jo også lade barnet sytte lidt mere ved det bryst som
ikke er så stor for at øge mælkeproduktionen der, så vil det blive samme
størelse. Det vil sige, at det vil blive noget størrer, for sutter hun kun
ved det bryst som i forvejen er stort, så vil det bare blive endnu størrer.

Håber at det kan bruges.

Hilsen Louise