Hejsa,
Prøv at skifte nålene til svømmerne, hvis den ikke lukker tæt vil det give
en motor som nemt drukner og går mystisk, specielt i tomgang.
Dernæst skal du måle svømmerhøjden, er den for høj vil den presse benzin ind
i motoren, og for lav vil den ikke få den rigtige blanding.
Når man har karburator problemer bliver man nød til at gå systematisk frem.
Det er jo hellere ikke specielt underholdende at skulle afmontere og montere
karburatorer hvert andet øjeblik, specielt ikke på en række-4.
Virker det ikke, så er der ikke anden udvej end tjekke kompression tænding
mv.
MVH
Kim Johnsen
"Jon Larsen" <jon-soegaard@larsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:3db8248c$0$28805$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej Mads..
> Nu har jeg prøvet at køre uden luftfilter... den kørte minimalt bedre af
> det.. den fik stadig meget for fed blanding..
>
> Jeg flyttede jo nålene 2 hak op ( talt fra oven dvs de er hævet ) og nu
har
> jeg så prøvet at sænke dem 1 hak. og prøvede med de gamle rør.. den kunne
> ikke starte på de gamle rør.. så satte jeg de "nye", som også har været
> druknet, i og så kunne den starte men den går igen ad pommeren til...
> snøvler sig op gennem omdr. og der er intet der bare ligner det træk den
har
> når den køre godt... men den mærkelige dybe lyd er i hvert flad
forsvundet.
>
![Glad](images/smileys/glad.gif)
det er da også det eneste positive jeg har at skrive... Er der nogen
> der kender en god billig mekaniker i Odense eller på Fyn ???? Eller også
> stiller jeg den væk nu og glemmer alt om den.....
>
>
> --
> Jon Larsen
> Gixxer 250
> DMCN#: 555
> Odense
> Stud. Procesteknolog.
> "Før var jeg forvirret, det er jeg også nu, bare på et højere plan"
>
>