"bo thomsen" <bbt@worldonline.dk> wrote in message news:3db2bdb2$0$97617$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> jeg havde for 1 uge siden en passager bagpå min gsxr7½.
> den sank så meget at jeg måtte læne den meget til højre for
> at få støttebenet op igen.
> hvad skal jeg skrue på for at justere den til at have xtra 80-90kg.
> bagpå?? den har multi-juster-bar dæmper, som jeg aldrig har
> skruet på før!!!
hmmm, lyder som om du bør justere den bare til enkelt kørsel også, for hvis den synker så meget med en ekstra, så må den jo synke en del med dig selv alene på.
Nå, men det er fjederen du skal ha stillet her, sådan at når du sætter dig på den må den synke maks ca. 3,5cm ... få en til at måle med en tommestok, ud fra udstødningen :)
Du stiller den ved at de sider en ring/bolt aktig tingest oven på fjederen, som du kan dreje rundt, så den enden trykker fjederen sammen, eller løsner.
Men om det er ligesådan den stilles med din model, tør jeg ikke sige, men sådan gør man både på Bandit, CBR, samt Gixxer 250, så mon ik :)
--
VH
Lars Molnit
GSF 1200 S , samt en MZ ETZ 251 CDi
"En MZ'er er nem at have og holde vedlige, og skal den have et større eftersyn, kan man ligeså godt skifte krumtappen. Hvad skal resten af formiddagen så gå med?????"
> mvh
> bo-gsxR
>
>
|