H. C. Nissen <nissen@budweiser.com> wrote in message news:<1pk0ru0p48tijvesfkcibprecc1olrje9g@4ax.com>...
> On Fri, 18 Oct 2002 11:45:11 +0200, "Claus Ruglund Jakobsen"
> <claus_ruglund*nospam*@jakobsen.tdcadsl.dk> wrote:
>
>>
> Tak for det. Men så vil det vel være nødvendigt at starte den for at
> få plads til de 3,5 l? Jeg kan i hvertfald ikke få plads til mere end
> 2,5 l på olietanken. Jeg har afmonteret batteri mm., og fyldt en sjat
> olie i cylindrene, så jeg er ikke meget for at skulle starte motoren
> op inden foråret.
>
så vidt jeg husker kørte jeg på starteren uden tænding
på(dødemandsknappen lået fra)
så lykkedes det
> Ved oliefilter skiftet blev jeg lidt overrasket over at finde en
> ekstra _køler_ (mellemlagsskive på ca. 1 cm tykkelse og med
> køleribber) mellem blok og filter. Er det originalt? Jeg synes ikke
> kan finde den på div. snittegninger af 750 motoren.
>
Det havde f2 modellen som en ny detalje, den er original, den skulle
give mere køling efter hondas mening.
> Det er _selvfølgelig_ den klassiske model CB750G. Jeg kan ikke
> umiddelbart finde ud af om den er fra 77 eller 78, for iflg. Kfz-brief
> er den reg. 1 gang i Tyskland den 1/4-89.
Det betyder så mindre da der ikke kom de store ændringer på f2
modellen i dens levetid
Det var bare mere om det nu var en 16v for de er jo ikke heelt
ligesådan
--
Mvh Claus
(cb750 f2 '77)
> -------------------
>
> H. C. N i s s e n
>
> - Honda CB 750 F2 -
>
> -------------------