Au pair
Fra : Viromax

Dato : 15-10-02 19:09

Undskyld, hvis det ikke er denne NG, men jeg har prøvet forskellige steder.
Sagen ser således ud:

Min 24-årige svigerinde fra Polen søger "desperat" et job som Au Pair pige i
Danmark. Hun er vant til børn fra 0 til 3 år og har stor erfaring med at
passe børn. Hun er ikke-ryger og vant til holde sine omgivelser rene. Der er
mulighed for at sende anbefalinger.

Hvis De er interesseret, ring venligst på:

28 76 72 25

eller mail på:

emer@adr.dk

Med venlig hilsen

Marek Rebacz

Fra : Iben Holst

Dato : 16-10-02 07:45

> [...]
> passe børn. Hun er ikke-ryger og vant til holde sine omgivelser rene. Der

Helt den rette gruppe er det nok ikke, men det handler da om børn. Vi har
selv talt om at få en au-pair, men det bliver først om 1 - 1 1/2 år det
ville blive aktuelt.

Da vi i sin tid havde barnepassere / unge piger i huset søgte vi efter dem
www.af.dk hvor vi simpelthen satte en annonce ind som et hvert andet
firma gør. Men man kan også oprette sit cv der inde og stille div. kreterier
op og derved søge efter de som netop søger en au-pair. ...... det er måske
noget I kan prøve hvis I ikke allerede har været der ?!

Iben