En slags rangle
Fra : Ukendt

Dato : 02-10-02 21:14

Hej gruppe

Jeg savner mærket på en slags rangle til babyer. De fåes i forskellige
størrelser og farver, men fælles er at de er bygget op som en slags
'edderkoppespind'. Der er forskellige materialer på, og ranglen er bøjelig
og smidig. Der er også små klokker på. Jeg mener de koster fra 'en hund' og
opefter....men hjælp, jeg kan ikke huske hvad de hedder. Jeg ved
forklaringen er noget spinkel, men er der evt. nogen der kan hjælpe?

Carina

Fra : Ukendt

Dato : 02-10-02 21:25

"-Carina" <Svar til gruppen> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe
>
> Jeg savner mærket på en slags rangle til babyer.
> 'edderkoppespind'.
> forskellige materialer på,
> ranglen er bøjelig
> og smidig.
> Der er også små klokker på.

> Carina

Jeg svarer lige selv. Det hedder en skwisch-rangle og forhandles hos krea

Ja, nogle gange skal man måske tænke selv, inden man spørger løs

Carina

Fra : Anja

Dato : 02-10-02 21:31

Jeg tror det er en Skwish du leder efter,
http://www.kaereboern.dk/
Prøv her.
Anja

Fra : PH

Dato : 03-10-02 07:17

Hos Den gamle Skole, som iøvrigt introducerede ranglen i Danmark, hedder den
Molekylet og koster 199 kr. Men så er det også en stor model.

Pia