Hej NG
Nogen erfaring med hvad for en type indsnævring der er i udst.??
Min var i øvrigt droslet til 100 hk...
M.v.h
Søren Nistrup
"Asger Steffensen" <ast@get2netUDENSPAM.dk> wrote in message
news:3d9b59dd$0$52265$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> "Søren N" <2503480m001nospam@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> news:anfe80$pkc$1@sunsite.dk...
> > Har lige hentet en zx10 i Hamborg i går og har været igang med at kigge
> lidt
> > på den, konstaterede at der var en revne i en membran, er det nok til at
> > spjældet ikke vil løfte sig??
> > kan man købe løse membraner??
> > Hvor købes det billigst??
> > Nogen ide om hvad de koster??
> > --
>
> Tillykke med den!
>
> Løfter spjældet sig overhovedet ikke? Jeg ved ikke om det er derfor, men
det
> er i hvert fald nok til at motoren ikke går godt.
> Prøv
www.SayJes.dk. Der har jeg før købt dele, han er som regel den
> billigste. Der findes dog også specielle Kawa huggere på nettet. Prøv fx.
> her:
http://www.z-klasmo.de/
> Du skal desværre nok regne med ca. 1000,- kr /stk for nye membraner.
>
> Vær opmærksom på at en tysk ZX-10 er droslet til 98 hk. Der er en del mere
> at hente! Afaik er de tyske (bl.a.?) forsynet med en indsvævring i
> udstødningen. Men der kan også være tale om specielle lave karburator låg
> der hindrer spjældet i at åbne helt, sådan er det på de engelske. Min er
en
> engelsk, og den gik fra 113 til 131 hk på baghjulet da jeg skiftede
> karburatorlåg.
>
> Asger
> ZX-10
>
>