Michael K. S. wrote ...
> On 13 Sep 2002 07:40:23 GMT, "Mikkel Christensen" <mic@rrxnord.dk>
> wrote:
>
> >En homologeringsmodel?
>
> Ja noget i den stil
>
> >Anyway, så bliver _den_ nok for dyr...
>
> Tjah,nu er det jo så meningen at den skal køre på en
> racerbane ik'
Jow, men hvis den skal bruges til homologering må der jo nødvendigvis
komme en "gade option". Og *den* bliver dyr.
>
http://www.motorcycle-usa.com/news.asp?News=1&ID=3719
Jeg synes nu den ser fræk ud. Selvom de for min skyld godt lige måtte
runde bagenden en anelse af - man kan jo skære sig på den!
På papiret ligner den jo også en værdig konkurrent til CBR600RR. Jeg
havde aldrig troet at jeg skulle skrive dette men, kwacken og den nye
CBR får jo en R6 til at ligne en 3hjulet cykel
Viva la Revolution!
> >> >Men måske man skulle begynde at spare sammen til at
> >> >blive Kawa ejer...
> >>
> >> Eller også skulle man ikke
![Glad](images/smileys/nglad.gif)
.
> >
> >Pfffft. Sagde Honda manden...
>
> "NEj-nej" - Hvor vil du hen ?
Jeg prøver bare at antænde en religionskrig. Det er så længe siden
> Jeg kører Aprilia - sandsynligvis også i 2003,
> meeeen skulle jeg på et tidspunkt få lyst (og økonomi)
> til den nye 600 std. klasse som starter i 2003,så jow
> så bliver det jo nok en CBR600RR (eller gammel R6
> - for de er ved at være ok - billige),
Ja umiddelbart lyder det som en rigtig skæg klasse. Jeg håber den
holder et par år, så jeg også kan nå at være med.
> >Men lad os nu lige se priser på Kwacken og *host* den
> >nye CBR. Det kunne jo være man bare skulle nøjes med
> >en ekstra MZ...
>
> [snip] GS450'er [snip] en stor knallert
![Glad](images/smileys/glad.gif)
, ja det kan vi blive enige om
Men jeg må hellere tie stille når jeg i øjeblikket lader mig
transportere offentligt...
(men en Gumse kan jo bruges til alt - PerPs kan ihvertfald ! )
--
Mikkel