> Er der mon nogen der har erfaringer med indstilling af ovennævnte på min
> gamle suzuki GS550? Den har CV karburatorer
> Mikuni siger 1 1/2 omg ud, Suzuki siger 3 1/2 omg ud.
Du skal nok gå efter Suzukis anbefaling, men det er stadig kun en ca. værdi.
Manualen til min Seca siger 2½ omdr. ud, men den passer bedst med 4 omdr.
ude.
Armand har flere gange beskrevet hvordan luftskruerne indstilles, prøv at
søge efter det her i gruppen.
> Samtidig er der et sted påGS resources en der påpeger, at blandingen
bliver
> federe, jo længere skruerne er ude, i modsætning til den normale
opfattelse.
> Confused? Well I am.. Erder nogen der ved noget??
Jeg ved ihvertfald at på min Seca bliver blandingen federe, når skruerne
skrues ud, så det er nok ikke usandsynligt at det også er sådan på din. Mine
karburatorer er Mikuni BS34.
> Min cykel er nu kommet så langt, at den kan køre. Men kan kun tage fuld
gas
> når den ikke er under belastning, og kun et par sekunder, så sløjer den
af.
> Membranerne er OK. Der er nye o-ringe overalt i carb'sene, tænding og
> ventiler er ok. Svømmerstand er checket. Ka' det evt. være
nåleventilerne??
Hvis svømmerstanden er iorden, så burde ventilerne også være det. Hvis de
ikke lukker ordentligt, så vil benzinstanden nemlig stige til over mål.
> Her den 11. sept. er det præcis et år siden jeg købte den. Set i det lys
er
> det selvfølgelig fuldstændig uden betydning, men alligevel en smule
> trættende.
Min Seca gik også i stykker ca. et år efter jeg købte den, og den er stadig
ikke iorden efter 2 måneders bøvl.
signing off.. Martin Sørensen