> så hurtig kan de sgu ikke køre men det syntes du
> måske er helt i orden, jeg suntes fandme det er meget farliger at køre 200
> eller mere på en almindelig landevej.
Min holdning ses selvfølgelig i indlæget, og ja jeg syntes også:
- De larmede lidt rigeligt og
- At det var uforsvarligt at køre på baghjul hvor der går løse hunde og børn
- Unødvendigt at holde hornknappen i bund ved frakørsel af færgen som en
anden bakkeåbning ...
Men jeg kan ikke helt se hvad det har med 200km/t på en landevej at gøre
(som jeg iøvrigt heller ikke biliger)?
> Ang. den trehjulede Harley så jeg er godt klar over hvem du snakker om,
det
> er en god ven, men til din orientering var det ikke en original servicar
men
> en kraftig modificeret tre-hjuler med en bagklump der var vendt om så den
> passer til motoren, mig bekendt kører vedkommende ikke i klub, men hvis du
> mener det, må du da kunne sige hvad det var for en klub ?.
Den lignede heller ikke helt noget jeg havde set close-up før og han var
umiddelbart et roligt gemyt
![Glad](images/smileys/glad.gif)
men i en flok med nogen der åbenbart kendte
hinanden godt og havde kørt hinanden lidt op.
Jeg skrev også "klub" da de ikke skiltede med det på ryggen. En gjorde sig
til talsmand og talte med ham der skulle styre ombordkørslen. "Talsmanden"
sagde at "de" kun havde reservation til 12 men at de jo gerne ville have de
sidste med. Det lød for mig igen som om de var en gruppe der hørte sammen.
> Det er også skægt, at den eneste maskine du nævner er Harleyen, (for du
> kører ganske sikkert ikke Harley)
Nope det gør jeg ikke - nok primært fordi jeg pt. kun vil have råd til en
basketcase og at der nok også er andre typer mc'er jeg gerne vil have prøvet
at eje først. Men du må da give mig ret i, at i en flok af blandede
sport/custum maskiner der skiller den gule 3-hjulede sig da noget ud.
> nævner lige præcis Harleyen og lænker det sammen med at det giver nogle
> forkerte signaler, hvad med de andre maskiner, såkaldte sportsmaskiner det
> kan i hvertfald ikke være Harleyer
Nope - og jeg skrev vist at det var en gruppe med blandede maskiner der gav
nogle forkerte signaler.
I et followup til det indlæg du svarer på skrev jeg
> > Men som altid var
> > det højest en håndfuld der skabte "liv i gaden" men det er dem folk
husker
> > og talte hovedrystende om på færgen - og jeg nu skriver om.
Og mht til krumrrapsræset skrev jeg også. "Jeg tror aldrig jeg skal købe en
brugt "sports-cykel"". Deri ligger ret explicit at der ikke var custom
maskinerne det gik udover ....
> jeg havde næsten lyst til at indvitere
> dig med på en tur i vores klub, når vi er 15-25 stk. samlet, så er der da
> også lidt fis i gaden men aldrig ondsindet, og jeg er helt sikker på, at
du
> bliver en lille smule revet med at sammenholdet
Fis i gaden er ok - man skal bare vælge den rigtigte gade
Jeg tror forresten at vi har hilst på hinanden. Kan det passe at jeg købte
nogle sikkerhedsseler til en mazda af dig engang i starten af 2000, og at du
bor uden for roskilde og har et superlækkert værksted ?
Jeg er efterhånden kun i nærheden af kbh på hverdagene (har købt et hus på
landet hvor der med tiden også gerne skulle blive indrettet et værksted i et
200m2 udhus - men der er mange projekter der skal gennemførs før der bliver
tid til at skrue på mc'er - startende med indretning af 1.sal i huset og nyt
tag på udhuset. Men hvis dit "næsten lyst" bliver til en invitation så sig
skriv bare. Er jeg i nærheden skal jeg ikke afvise at jeg kommer omkring på
min italienske-brug-og-smid-væk-plastik-knallert, som jeg nok skal parkere
pænt i baggrunden
Anders Majland