> Så så moller.. tag nu og kør lidt på den før du begynder at skrue for
meget
:) bare rolig der er monteret jet kit + Devil potter på, så den kan mase
:) men der er jo en masse ting som kan forbedre den, men som jeg ser på det,
nu køre jeg, så for jeg råd til en ombygning, så er det jo som at få en ny
maskine, så køre jeg, og igen som ny igen... osv... og med alle de
muligheder som der er til sådan en fætter, vil jeg gætte på at jeg nok har
den længere end jeg har haft MZ'en indtil nu :)
>
der skulle jo nødigt gå Juhl i det (av morten ikke slå)
Det vil ikke ske, den sidste MJ rest er solgt og befinder sig et sted i
det mørke :) og med både PMC's prez, og Mini Armand til at hjælpe med
service, eftersyn, og det hele, så vil jeg mene at den er i nok nogen af de
bedste hænder man kan tænke sig :) så på Lørdag, blir der skiftet Olie +
Filter... samt stillet ventiler... ud over dette blir der bestilt lås, olie
Temp. måler + det løse... og Luft filterkassen blir om modificeret så den
kan få den luft den skal bruge... samt alle dyser osv. blir noteret ned, og
forgaffel olien blir skiftet til standard, så vi har noget at gå ud fra til
vudering af dosering osv...
> Men korrekt, fuld rustfrit system, et portet topstykke fra en GSXR1100.
lidt
> ordentlig vejrtrækning og vupti har du 130+ baghjulsheste..
Og andre kabu'er og en helveds masse ekstra 150+ , men som sagt, som den
er nu, er der rigeligt til mig, men det vil roligt blive opgraderet gennem
tiden, og derved vil den hele tiden vokse, i stedet for at blive kedelig :)
håber jeg...
> Men det er altså stadig en bandit, og jeg vil klart anbefale dig at skifte
> forgaffel, samt montere en GSXR750SRAD bagdæmper/svinger hvis du vil til
at
> lege så meget med den.
Omkring Forgaflen ??? hva montere man på så ???, det er på planen til
når alle alm. ting er fikset, ala nye dæk osv...
> Men hvis det har interesse kan jeg fremskaffe lidt info om hvordan du
bikser
> en bagdæmper over på (og ved hvor de fåes til en 11-1200kr)
Jeg vil lige vente med dette, eftersom lige nu er der en masse alm.
service ting som skal fikses (penge ud af lommen) for jeg stoler ikke på
værksteder mere, efter at ha opdaget at blive snydt et par gange... Men jeg
vil vende tilbage i løbet af vinteren, hvor den er staldet op til diverse
modificeringer på den :)
VH
Lars Molnit
Som har fået tilsendt links, til 2-300 siders læses stof om Banditten
omkring, service, forbedringer og gejl.... og derved har rigeligt at læse.
P.S. Alle service ting osv. som kunne betale sig er bestilt fra
tyskland, og at se på hva man for ud fra prisen, så er det vildt hvor meget
man kan købe for så lidt :)
>
> -
> Morten Dahl
>
>