/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
Aaaarrrrrrrgggggggg, kan ikke vendte til i~
Fra : Moller


Dato : 21-08-02 22:05

Hejsa,
Så fik jeg sgi prøvet en Bandit 1200... mere præcist en Bandit 1200 S
med den lille dejlige kåbe :)

Og der er kun en ting at sige... Wauv et lokomotiv, og især når der er
Devil potter + Jetkit på, så rykker den satme når der drejes på gassen. Ja
man undres over hvordan man kan slide på forhjulet, for det rør jo aldrig
jorden med sådan et moment :)

Nå, men ville bare sige at jeg sider med et stort smil på læben, og
ryster af utålmodighed for at skulle hente den i morgen, og derved kunne
kalde mig Nybagt Bandit 1200 S ejer :) det er sgi hårdt at vendte helt til i
morgen, men sådan er det jo detsvære med papirarbejde osv... :( men man kan
sige at med en forsikring til 4700Kr. årligt m/kasko... tuk tuk tuk ,
whiiiiihiiiiiii

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Hvis intet går galt, og alt går som smurt :) Suzuki GSF 1200 S ejer også
i morgen :)

P.S. Nej, MZ'en kommer ikke til salg :)



 
 
Squish (22-08-2002)
Kommentar
Fra : Squish


Dato : 22-08-02 01:25

Moller wrote:
> Hejsa,
> Så fik jeg sgi prøvet en Bandit 1200... mere præcist en Bandit 1200 S
> med den lille dejlige kåbe :)
>
> Og der er kun en ting at sige... Wauv et lokomotiv, og især når der er
> Devil potter + Jetkit på, så rykker den satme når der drejes på gassen. Ja
> man undres over hvordan man kan slide på forhjulet, for det rør jo aldrig
> jorden med sådan et moment :)
>
> Nå, men ville bare sige at jeg sider med et stort smil på læben, og
> ryster af utålmodighed for at skulle hente den i morgen, og derved kunne
> kalde mig Nybagt Bandit 1200 S ejer :) det er sgi hårdt at vendte helt til i
> morgen, men sådan er det jo detsvære med papirarbejde osv... :( men man kan
> sige at med en forsikring til 4700Kr. årligt m/kasko... tuk tuk tuk ,
> whiiiiihiiiiiii
>
> VH
> Lars Molnit
> MZ ETZ 251 CDi
> Hvis intet går galt, og alt går som smurt :) Suzuki GSF 1200 S ejer også
> i morgen :)
>
> P.S. Nej, MZ'en kommer ikke til salg :)
>
>

Tillykke! Tillykke!
God fornøjelse med dyret!

Mvh. Squish


Steen Schmidt (21-08-2002)
Kommentar
Fra : Steen Schmidt


Dato : 21-08-02 22:31

> Nå, men ville bare sige at jeg sider med et stort smil på læben, og
> ryster af utålmodighed for at skulle hente den i morgen, og derved kunne
> kalde mig Nybagt Bandit 1200 S ejer :)

Tillykke - godt valg! Det er da virkeligt noget, hva'? Så kan man føle man
er til

Held og lykke med den.

Mvh
Steen


Jes Vestervang (21-08-2002)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 21-08-02 22:36

Moller wrote:

> Hejsa,
> Så fik jeg sgi prøvet en Bandit 1200... mere præcist en Bandit 1200 S
> med den lille dejlige kåbe :)
>
> Og der er kun en ting at sige... Wauv et lokomotiv, og især når der er
> Devil potter + Jetkit på, så rykker den satme når der drejes på gassen. Ja
> man undres over hvordan man kan slide på forhjulet, for det rør jo aldrig
> jorden med sådan et moment :)
>
Fedt nok! Jeg er også begyndt at lege lidt med baghjulskørsel på
fazeren og opdagede i morges at forenden kommer væstenligt hurtigere op når
tanken er næsten tom Jeg blev lidt overrasket, den kom hurtigt ned igen
og jeg holdt en pause på 10 sek inden jeg legede videre Skideskægt
Btw er det bare fjederwheelies, så de er jo ikke så farlige - hverken for
mig eller mekanikken
Hvem siger forresten at det er kedeligt at køre til/fra arbejde?

> Nå, men ville bare sige at jeg sider med et stort smil på læben, og
> ryster af utålmodighed for at skulle hente den i morgen, og derved kunne
> kalde mig Nybagt Bandit 1200 S ejer :)
>
Tillykke! Så kommer du vel med over til mc-chaufførerne og viser den frem,
ikke?

> det er sgi hårdt at vendte helt til
> i morgen, men sådan er det jo detsvære med papirarbejde osv... :( men man
> kan sige at med en forsikring til 4700Kr. årligt m/kasko... tuk tuk tuk ,
> whiiiiihiiiiiii
>
Er det gennem IDA og Runa. Overvejer selv samme kombination. Hvor meget
anciennitet har du? Er banditten forresten ikke blacklisted?

--
mvh Jes Vestervang
FZS600 - blacklisted selvom det er en morfarcykel...

Moller (21-08-2002)
Kommentar
Fra : Moller


Dato : 21-08-02 22:56

> Btw er det bare fjederwheelies, så de er jo ikke så farlige - hverken for
> mig eller mekanikken

hva er en fjerderwheelies ????

> Tillykke! Så kommer du vel med over til mc-chaufførerne og viser den frem,
> ikke?

Jeg er med inde på bakken på mandag :) men jeg vil lige se om jeg for
tid til det andet på et tidspunkt :)

> Er det gennem IDA og Runa. Overvejer selv samme kombination. Hvor meget
> anciennitet har du? Er banditten forresten ikke blacklisted?

IDA er jo gennem tryg nu, førhen var det GF... hos dem går alle GSF
modellerne under Cruiser/custom... og derved hvis man er mellem 25 og 30
koster den dette :) og jeg er jo 25 og 1-2 mdr. :) så det passer perfect ,
hvis det var en sportsmaskine vill den koste mig 8200Kr... men hvis nyprisen
er over 100k er det en anden sag... men nu skal jeg lige ha 5 skadefri år og
være Fuld kunde :) så falder den et hak mere :)

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi .... Kan ikke Blacklistes... kun som at være MC hvis
afgiften fjernes for sløve bananer :)



Jes Vestervang (21-08-2002)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 21-08-02 23:16

Moller wrote:

>> Btw er det bare fjederwheelies, så de er jo ikke så farlige - hverken for
>> mig eller mekanikken
>
> hva er en fjerderwheelies ????
>
Ja, det er vist ikke et officielt begreb, men det kan det da passende blive

Anyways, det er dem hvor man giver gas, så cyklen løftes i fjedrene,
slipper gassen (ikke helt aht. kæden) så den dykker og giver gas igen så
den letter... en hel del

>> Tillykke! Så kommer du vel med over til mc-chaufførerne og viser den
>> frem, ikke?
>
> Jeg er med inde på bakken på mandag :) men jeg vil lige se om jeg for
> tid til det andet på et tidspunkt :)
>
Ok.

> IDA er jo gennem tryg nu, førhen var det GF... hos dem går alle GSF
> modellerne under Cruiser/custom... og derved hvis man er mellem 25 og 30
> koster den dette :) og jeg er jo 25 og 1-2 mdr. :) så det passer perfect ,
> hvis det var en sportsmaskine vill den koste mig 8200Kr... men hvis
> nyprisen er over 100k er det en anden sag... men nu skal jeg lige ha 5
> skadefri år og være Fuld kunde :) så falder den et hak mere :)
>
Hmm, det vil jeg undersøge! Tak for det
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

-[ F e r ]- (22-08-2002)
Kommentar
Fra : -[ F e r ]-


Dato : 22-08-02 06:23


> Ja, det er vist ikke et officielt begreb, men det kan det da passende
blive
>
> Anyways, det er dem hvor man giver gas, så cyklen løftes i fjedrene,
> slipper gassen (ikke helt aht. kæden) så den dykker og giver gas igen så
> den letter... en hel del

*gg* Var med ude og prøve molleres Fine GSF1200S.... FJederen behøves slet
slet ikke at hjælpe til på sådan en krabat.... man tager bare det lille
håndtag til højre og drejer det lidt for hurtigt i 1 gear.... Wrumm... kan
fortælle det var en smuke himmel igår.

Ej, dejlig maskine. Ikke lige min type, den er sq lidt for stor og tung, men
damn en motor... rigtigt lokomotiv... det må siges...

mvh Tommy Fer
Suzuki GSXR250 (der ville være lige min stil hvis den havde 80HK)



Jes Vestervang (22-08-2002)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 22-08-02 21:45

-[ F e r ]- wrote:

>
>> Ja, det er vist ikke et officielt begreb, men det kan det da passende
> blive
>>
>> Anyways, det er dem hvor man giver gas, så cyklen løftes i fjedrene,
>> slipper gassen (ikke helt aht. kæden) så den dykker og giver gas igen så
>> den letter... en hel del
>
> *gg* Var med ude og prøve molleres Fine GSF1200S.... FJederen behøves slet
> slet ikke at hjælpe til på sådan en krabat.... man tager bare det lille
> håndtag til højre og drejer det lidt for hurtigt i 1 gear.... Wrumm... kan
> fortælle det var en smuke himmel igår.
>
Fedt nok Fazeren gør nu det samme med min 30 kg mindre 'store'bror, så
helt bovlam er den nu heller ikke Mine 98 toptunede kilo er ganske gode
til at holde næsen nede Nåja, hvis jeg giver godt med gas samtidig med
at jeg kontrastyrer kraftigt ved 40 km/t kan fazeren også lette forenden.
På den måde kan man lave nogle temmeligt pudsige manøvrer

> Ej, dejlig maskine. Ikke lige min type, den er sq lidt for stor og tung,
> men damn en motor... rigtigt lokomotiv... det må siges...
>
Ja, den er ikke just en letvægter, men nu er du jo også vant til letvægtere


> mvh Tommy Fer
> Suzuki GSXR250 (der ville være lige min stil hvis den havde 80HK)
>
Åge Jæger!
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

RpR (22-08-2002)
Kommentar
Fra : RpR


Dato : 22-08-02 06:27

> Ja, det er vist ikke et officielt begreb, men det kan det da passende
blive
>
> Anyways, det er dem hvor man giver gas, så cyklen løftes i fjedrene,
> slipper gassen (ikke helt aht. kæden) så den dykker og giver gas igen så
> den letter... en hel del

Ha, kender en der kan noget lignende på sin 150'er MZ =)
Han giver gas og rykker i styret, så den lige og lige kan løfte forhjulet
lidt, lader den bumpe ned igen, og giver så gas når fjederen er på vej op,
så kommer forhjulet ellers pænt i vejret, at det så ser meget kikset ud når
han laver den manøvre er noget andet

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine
http://www.MopedGallery.com
ICQ: 19284098
"4-strokes are full of parts, 2-strokes are full of SPEED!"
--



Jes Vestervang (22-08-2002)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 22-08-02 21:47

RpR wrote:

>> Ja, det er vist ikke et officielt begreb, men det kan det da passende
> blive
>>
>> Anyways, det er dem hvor man giver gas, så cyklen løftes i fjedrene,
>> slipper gassen (ikke helt aht. kæden) så den dykker og giver gas igen så
>> den letter... en hel del
>
> Ha, kender en der kan noget lignende på sin 150'er MZ =)
> Han giver gas og rykker i styret, så den lige og lige kan løfte forhjulet
> lidt, lader den bumpe ned igen, og giver så gas når fjederen er på vej op,
> så kommer forhjulet ellers pænt i vejret
>
Hæ, det er nu heller ikke nødvendigt at hive i styret eller noget på
fazeren. Med mig på er det bare nødvendigt med en smule hjælp fra fjedrene.

>, at det så ser meget kikset ud
> når han laver den manøvre er noget andet
>
Det gør det ikke på fazeren Ikke desto mindre ser jeg mig godt omkring
inden jeg begynder at lege, for jeg skal sgu ikke have publikum
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

RpR (24-08-2002)
Kommentar
Fra : RpR


Dato : 24-08-02 23:41

> Hæ, det er nu heller ikke nødvendigt at hive i styret eller noget på
> fazeren. Med mig på er det bare nødvendigt med en smule hjælp fra
fjedrene.

Nu har MZ'en heller ikke de HK

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine
http://www.MopedGallery.com
ICQ: 19284098
"4-strokes are full of parts, 2-strokes are full of SPEED!"
--



Moller (25-08-2002)
Kommentar
Fra : Moller


Dato : 25-08-02 07:06


"RpR" <rpr@mopedgallery.com> wrote in message
news:3d680b8a$0$43935$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Hæ, det er nu heller ikke nødvendigt at hive i styret eller noget på
> > fazeren. Med mig på er det bare nødvendigt med en smule hjælp fra
> fjedrene.
>
> Nu har MZ'en heller ikke de HK

MZ'en kan uden problemer gøre det med en smule hjælp fra fjederne lige
som Jes gør.

Eller rettere der er flere MZ modeller... så du bedes lige skrive hva du
sammenligner med, en ES 125 er en mega sløv banan... men en ETZ 250,251,301
eller lignende trækker okay... og ellers er der de nye MZ'er med 660cc motor
på, de trækker også fint.

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF 1200 S

>
> --
>
> - RpR
> MopedGallery.com - More addictive than heroine
> http://www.MopedGallery.com
> ICQ: 19284098
> "4-strokes are full of parts, 2-strokes are full of SPEED!"
> --
>
>



RpR (25-08-2002)
Kommentar
Fra : RpR


Dato : 25-08-02 22:09

> Eller rettere der er flere MZ modeller... så du bedes lige skrive hva
du
> sammenligner med, en ES 125 er en mega sløv banan... men en ETZ
250,251,301
> eller lignende trækker okay... og ellers er der de nye MZ'er med 660cc
motor
> på, de trækker også fint.

Mener den hed TS 150? Hæng mig ikke op på det, MZ'ere er ikke noget jeg
normalt kigger meget efter, men en MZ, det var det. Og sløv det er den,
øverten følger den fint i træk, og topfart har den heller ingen chance for


--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine
http://www.MopedGallery.com
ICQ: 19284098
"4-strokes are full of parts, 2-strokes are full of SPEED!"
--



Moller (26-08-2002)
Kommentar
Fra : Moller


Dato : 26-08-02 08:30

> Mener den hed TS 150? Hæng mig ikke op på det, MZ'ere er ikke noget jeg

TS 150 er sløv i standard, men anden portning + ventiler + 2 kabu'er ...
så smider den 20+ og knækker krumtappen... men det er anden side af sagen.

> normalt kigger meget efter, men en MZ, det var det. Og sløv det er den,
> øverten følger den fint i træk, og topfart har den heller ingen chance for
>

hmmmm, ja, som standard og øverten røv tunet... men det er også kun de
små 125/150 modeller som har det problem...

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF 1200 S

>
> --
>
> - RpR
> MopedGallery.com - More addictive than heroine
> http://www.MopedGallery.com
> ICQ: 19284098
> "4-strokes are full of parts, 2-strokes are full of SPEED!"
> --
>
>



RpR (26-08-2002)
Kommentar
Fra : RpR


Dato : 26-08-02 18:57

> hmmmm, ja, som standard og øverten røv tunet... men det er også kun de
> små 125/150 modeller som har det problem...

Yep, men det er også dem der typisk bliver brugt hernede som begynder MC'er.
Ser ihvertfald en hel del af dem (helårs maskiner er de også populære til).
Så kan jeg rigtigt ligge på øverten og drille de stakkels nybagte MC ejere
=)
At jeg så får røv når de engang skifter den ud med noget større er så noget
andet, til den tid er der jo en anden der har TS 150'eren

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine
http://www.MopedGallery.com
ICQ: 19284098
"4-strokes are full of parts, 2-strokes are full of SPEED!"
--



Squish (25-08-2002)
Kommentar
Fra : Squish


Dato : 25-08-02 11:43

Moller wrote:

SNIP

.... men nu skal jeg lige ha 5 skadefri år og
> være Fuld kunde :) så falder den et hak mere :)
>

"Fuld kunde" LOL!


> VH
> Lars Molnit
> MZ ETZ 251 CDi .... Kan ikke Blacklistes... kun som at være MC hvis
> afgiften fjernes for sløve bananer :)
>
>



Morten Juel (21-08-2002)
Kommentar
Fra : Morten Juel


Dato : 21-08-02 22:57

hejsa moller tiløøøke..

på tide du fik noget andet end den MZ !

--
Mvh
Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750 **til salg, kun 22000,- !**



Moller (21-08-2002)
Kommentar
Fra : Moller


Dato : 21-08-02 22:58


"Morten Juel" <mp@stofanet.invalid> wrote in message
news:ak1266$k65$1@sunsite.dk...
> hejsa moller tiløøøke..
>
> på tide du fik noget andet end den MZ !

Hva snakker du om ???? MZ'en er der stadig, nu har jeg bare en vinter
maskine også *GGG*

Hvis pengepungen var stor nok, og der var impoteret en del flere, havde
det også være en MZ jeg købte i stedet... af de nye 4 taktere selvfølgelig
:)

VH
Lars Molnit

>
> --
> Mvh
> Morten
> Golf II GTI --- http://golf2.dk
> GPZ 750 **til salg, kun 22000,- !**
>
>



Mads Stetter (22-08-2002)
Kommentar
Fra : Mads Stetter


Dato : 22-08-02 05:50


"Moller" <news@NOSPAMmolnit.com> skrev i en meddelelse
news:ak0v9v$1lsg$1@news.cybercity.dk...
> Hejsa,
> Så fik jeg sgi prøvet en Bandit 1200... mere præcist en Bandit 1200 S
> med den lille dejlige kåbe :)

> Nå, men ville bare sige at jeg sider med et stort smil på læben, og
> ryster af utålmodighed for at skulle hente den i morgen, og derved kunne
> kalde mig Nybagt Bandit 1200 S ejer :) det er sgi hårdt at vendte helt til
i
> morgen, men sådan er det jo detsvære med papirarbejde osv... :( men man
kan
> sige at med en forsikring til 4700Kr. årligt m/kasko... tuk tuk tuk ,
> whiiiiihiiiiiii
>
> VH
> Lars Molnit
> MZ ETZ 251 CDi
> Hvis intet går galt, og alt går som smurt :) Suzuki GSF 1200 S ejer
også
> i morgen :)


Tillykke med den...


Pas nu på du ikk går bagover, når du er vandt til den MZ-power!

Med Løftet venstre...

Mads Stetter
Skruzuki RF400R



Henrik Nielsen - Rap~ (22-08-2002)
Kommentar
Fra : Henrik Nielsen - Rap~


Dato : 22-08-02 07:32

Tillykke med den. Godt der er masser af sol endnu.

--
Mvh.
Henrik
http://RaptorMC.dk



Søren Dahl (22-08-2002)
Kommentar
Fra : Søren Dahl


Dato : 22-08-02 21:14

Tillykke :)

Jeg købte lillebroderen til 1200 for 2 mrd siden - her i aften ramte
jeg så 10K :)))))))

- Det siger noget om køreglæden ved sådan en bandit - den er fanme
fed!!!!

MVH Søren
- som endnu ikke have en ny all-roader (læs: Africa Twin ell 1150 GS)

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177601
Tips : 31970
Nyheder : 719565
Indlæg : 6409252
Brugere : 218890

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste