Jon Larsen <jon-soegaard@larsen.tdcadsl.dk> skrev i en
news:3d5ba01c$0$27660$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> .........Luftfilteret rensede jeg og undlod denne gang at bruge
> filterolie, ved ikke om sådan et polyurethan filter skal have olie..
men
> tror det nu ikke. mener kun det er "power"-luftfiltre der skal have
det pga.
> den meget store gennemgang i filteret.
Hvis du forventer at skulle kunne rense/genbruge filteret igen (ér det
beregnet til dét??) behøver du en fedtet overflade som snavset binder i
og efterfølgende kan løsnes fra v.h.a. motor-rens/lign.!
Er det er skumfilter med en lodden overflade, kan wd 40 gøre arbejdet,
hvorimod et filter af groft skumgummi nærmest kræver oliering med
gearolie-konsistens (kan købes fra cross-scenen!)!
> Jeg justerede gaskablet så den ikke stod med gas på uden jeg
overhovedet
> havde rørt gashåndtaget, hvilket også har betydet at jeg nu kan
indstille
> tongangen.
= En ægte Ahaaa-oplevelse(tm)!
Kabeljusteringen er kun(!) kabel justering og tjener det formål kun lige
akkurat at spænde slup ind!!!!
> Jeg justerede spjældskruerne, først 1½ omgang ud.. så en 1/4 omgang
ind og
> nu står de altså 2 omgange ude.
Øh?
Luft/blandeskruerne!?
> Jeg har sat ny kæde på, den er dog kun med clips-led i samlingen... så
er
> liiiidt nervøs for at køre alt for stærkt med såen en.. men den er nem
at få
> af når nu jeg skal rense og smøre den om ca. 200 km.
Hvorfor afmontere den totalt for det job?
> Nå.. da jeg så skulle køre en tur igår tog den sq næsten magten fra
mig..
> hold da op der er nogen ting der køre bedre nu.... blandingen kan jeg
ikke
> selv få helt perfekt, har hverken vacuum-meter eller
udstødningstester, men
> synes selv det er godt klaret på øjemål
I faldat der ér luft/blandeskruerne at du havde fat i: Så er det jo
snarere "øremål" du bør have brugt!
--
Armand.