> Jeg tror sgu at du kan tage Hondaen så ... min kører også der omkring ....
>
Tjaaa, men du er nok hurtigere deroppe end jeg er, men jeg arbejder på
sagen :)
> Jeg sad lige og tænkte på den gang jeg havde Puch Maxi som jo også er en
> slags MZ
> (de er jo begge 2-taktere :)
Skal du ha tæsk :) jeg vil kun sammenlignes med en Yamaha 4 gears :)
hæhæ
> Hvis du er god til at svejse osv... kunne du sikkert nakket et MZ forrør
og
> montere en Protuna tuning udstødning ...
Lige nu er der en Sports-Tun potte fra RTZ af, men jo der kommer en Tun
cyll. fra dem også når de for en klar igen :)
> > lidt op, så en go hastighed på omkring 130-135km/t omkring de
> > 5000-5500omdr... luntede jeg derud, wauv... det er imponerende for en
MZ,
>
> Min kommer tæt på (ca 1000rpm før) begyndelsen af det røde feldt ved de
> svimlende hastigheder
> og så kan man høre karburatoren siger SLURP, SLURP !
Det gør min også, men jeg skal lige ha fikset Kabu, og Benzinhanen, så
de er 100% rene, og dyset korect, så vil jeg lige tjekke hvor langt den æder
på literen :)
>
> > MZ ETZ 251 CDi' Poweret by RTZ...
>
> Hvad er RTZ ?
http://www.rzt-power.de/ De er ik så goe som englænderne, men okay :)
en Engelsk MZ racer smider jo 40HK mode de 26-29HK som RTZ har lovet mig med
brug af både deres udstødning, og Cyll... men jeg vil også ku køre længere
end 3000km mellem skift af krumtap's pakdåserne :)
> > maaasseee.. for de siger en MZ kan komme op på 160km/t, så skal min
satme
> > bare ku klare de 150km/t :) når den har fået sin Cyll. også :)
>
> Den dag jeg bliver overhalet af en MZ kører jeg hondaen i presseren så kan
> det hele sgu være lige meget
Mit mål er at for ekstremt få midler (vi snakker om under 10K incl. købe
af en gammel maskine) at få en MZ som sparker røv i forhold til hva folk's
tanker om MZ'er :)
> Den eneste trøst jeg har når jeg bliver overhalet af en super bike er at
jeg
> altid kan nakke en MZ ... hvis det grundlag forsvinder er jeg helt lost in
> space
Med sammenligning af data, så har MZ'en som standard 6,4Nm mere moment end
dig, og 5Hk mindre ind dig... og hvis vi så siger at min udstødning har
givet omkring 2-3Hk, som RTZ påstår at med go inddysning gir... tjaaa... så
glæder jeg mig endnu mere til Cyll. kommer hjem, så jeg kan få 2-3 HK mere
end CB250RS ...
CB250'eren er opgivet til 137km/t, og MZ ETZ 251 130km/t ... så jo, som
standard er du hurtigst :) efter parpiret :) men så er jeg jo glad for at en
MZ er 2 takt' og uhyre tunings venlig i små doser til små penge :)
> > Suzuki GT-380 L 1974, til salg, kun 4900Kr.
> Med eller uden Karburator :)
Med kaburator.... det skal være fra en GT-500 jeg skal bruge en :) de
passer til MZ'en med dosere bedre, holder bedre, og kan i mange tilfælde
give bedre benzin økonomi :) hva det nu er for noget :)
> L. Madsen
> - Honda CB250RS - 140 på toppen ... måske mere ned af møjns klint ....
Skal jeg være helt ærlig, ville jeg nok heller havde en Honda CB250RS i
stedet for MZ'en hvis jeg skulle vælge om fra dengang jeg købte min MZ....
men nu er jeg blevet vendet til mobberiet omkring at køre MZ :) og derved er
jeg glad for valget at køre MZ :) men jo der skal en Honda ind i flokken
senere, så hvis jeg presser ballerne sammen, så kan jeg kalde mig færdig
uddannet Ingeniør til næste sommer, og så må der jo følge en lille Honda CB
600 F Hornet med som en gave til mig selv :)
VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi' Poweret By RZT.... DK's absolut anden grimmeste MZ :)
den er i det mindste ikke lyserød som set på Bakken.