|
| Hvor hurtig er en R1 2002 gademodel - fra ~ Fra : Ukendt |
Dato : 21-07-02 13:31 |
|
Se topic!
Mvh
Allan
| |
Morten Dybdal (21-07-2002)
| Kommentar Fra : Morten Dybdal |
Dato : 21-07-02 15:16 |
|
Allan Rasmussen wrote:
> Se topic!
>
Det afhænger jo af målepersonen, men ca 2.5 - 2.7s.
--
Morten Dybdal
| |
Christian H (21-07-2002)
| Kommentar Fra : Christian H |
Dato : 21-07-02 16:13 |
|
"Morten Dybdal" <morten@REMdm-data.dk> wrote in message
news:3D3AC216.4010206@REMdm-data.dk...
> Allan Rasmussen wrote:
> > Se topic!
> >
> Det afhænger jo af målepersonen,
Absolut!
>men ca 2.5 - 2.7s.
Tvivler stærkt på at det kan opnåes.
Forhjulet har en tendens til at ville på lufttur!
mvh
Christian H
| |
Morten Dybdal (21-07-2002)
| Kommentar Fra : Morten Dybdal |
Dato : 21-07-02 16:43 |
|
Christian H wrote:
>
>
>>men ca 2.5 - 2.7s.
>
>
> Tvivler stærkt på at det kan opnåes.
> Forhjulet har en tendens til at ville på lufttur!
>
Anders Rasmussen (TN) målte '98eren til 2.7, og den nye er bedre til at
holde hjulet nede.
--
Morten Dybdal
| |
Christian H (21-07-2002)
| Kommentar Fra : Christian H |
Dato : 21-07-02 18:24 |
|
"Morten Dybdal" <morten@REMdm-data.dk> wrote in message
news:3D3AD679.3040408@REMdm-data.dk...
> Anders Rasmussen (TN) målte '98eren til 2.7, og den nye er bedre til at
> holde hjulet nede.
Jaja! Så bøjer jeg mig da :)
Dygtig må han være!
Jeg har selv 2002'eren, og kan dårlig forestille mig at den skulle være
mindre luftvillig end den gamle.
mvh
Christian H
| |
Kenneth Sørensen (21-07-2002)
| Kommentar Fra : Kenneth Sørensen |
Dato : 21-07-02 18:43 |
|
"Christian H" <ch@gimpSPAMHAM.dk> wrote in message
news:C6C_8.299$HY3.19530@newsc.telia.net...
> "Morten Dybdal" <morten@REMdm-data.dk> wrote in message
> news:3D3AD679.3040408@REMdm-data.dk...
> > Anders Rasmussen (TN) målte '98eren til 2.7, og den nye er bedre til at
> > holde hjulet nede.
>
> Jaja! Så bøjer jeg mig da :)
> Dygtig må han være!
> Jeg har selv 2002'eren, og kan dårlig forestille mig at den skulle være
> mindre luftvillig end den gamle.
>
> mvh
> Christian H
>
Ja, mit forhjul er også i vejret, bare jeg kigger på gashåndtaget i 1. men
med lidt øvelse..
2.7 er satme godt klaret, hvis jeg kan lave omkring 3.0 ville jeg være godt
tilfreds.
Kenneth
R1 (2002)
| |
Morten Dybdal (21-07-2002)
| Kommentar Fra : Morten Dybdal |
Dato : 21-07-02 18:42 |
|
Kenneth Sørensen wrote:
> "Christian H" <ch@gimpSPAMHAM.dk> wrote in message
> news:C6C_8.299$HY3.19530@newsc.telia.net...
>
>>"Morten Dybdal" <morten@REMdm-data.dk> wrote in message
>>news:3D3AD679.3040408@REMdm-data.dk...
>>
>>>Anders Rasmussen (TN) målte '98eren til 2.7, og den nye er bedre til at
>>>holde hjulet nede.
>>
>>Jaja! Så bøjer jeg mig da :)
>>Dygtig må han være!
>>Jeg har selv 2002'eren, og kan dårlig forestille mig at den skulle være
>>mindre luftvillig end den gamle.
>>
>>mvh
>>Christian H
>>
>
>
> Ja, mit forhjul er også i vejret, bare jeg kigger på gashåndtaget i 1. men
> med lidt øvelse..
>
> 2.7 er satme godt klaret, hvis jeg kan lave omkring 3.0 ville jeg være godt
> tilfreds.
>
Han har vel også lidt erfaring i at komme hurtigt afsted
--
Morten Dybdal
| |
Kenneth Sørensen (21-07-2002)
| Kommentar Fra : Kenneth Sørensen |
Dato : 21-07-02 18:51 |
|
> >
> > Ja, mit forhjul er også i vejret, bare jeg kigger på gashåndtaget i 1.
men
> > med lidt øvelse..
> >
> > 2.7 er satme godt klaret, hvis jeg kan lave omkring 3.0 ville jeg være
godt
> > tilfreds.
> >
>
> Han har vel også lidt erfaring i at komme hurtigt afsted
>
>
Uden tvivl
Kenneth
R1 (med kun 8.5kkm på odoen)
| |
Per Emborg (21-07-2002)
| Kommentar Fra : Per Emborg |
Dato : 21-07-02 22:32 |
|
"Kenneth Sørensen" <kso@REMOVE_THISkrak.dk> skrev i en meddelelse
news:ahes4r$kdb$1@tux.netsite.dk...
> > >
> > > Ja, mit forhjul er også i vejret, bare jeg kigger på gashåndtaget i 1.
> men
> > > med lidt øvelse..
> > >
> > > 2.7 er satme godt klaret, hvis jeg kan lave omkring 3.0 ville jeg være
> godt
> > > tilfreds.
> > >
> >
> > Han har vel også lidt erfaring i at komme hurtigt afsted
> >
> >
>
> Uden tvivl
>
> Kenneth
> R1 (med kun 8.5kkm på odoen)
Jeg har et 18 kg blybælte til salg , og hvis nu det bliver integreret i
kåben under lygterne så
går det måske :))
X-eleven som er næsetung nok
Per Emborg
| |
Claus Rittig (22-07-2002)
| Kommentar Fra : Claus Rittig |
Dato : 22-07-02 18:57 |
|
"Kenneth Sørensen" <kso@REMOVE_THISkrak.dk> skrev i en meddelelse
news:aherl9$juh$1@tux.netsite.dk...
> Ja, mit forhjul er også i vejret, bare jeg kigger på gashåndtaget i 1. men
> med lidt øvelse..
> 2.7 er satme godt klaret, hvis jeg kan lave omkring 3.0 ville jeg være
godt
> tilfreds.
Hvorfor var der ikke nogen af jer sportscykel-fyre i Vandel i weekend'en?
Det DM i Streetbike klassen er sgu da billigt taget, der var en Bandit 600,
en Hornet 600, en 10 år gammel FZR1000, et par Mille'r, en ZX9R, en ZX12R,
en tudsegammel GSX-R1100 og en VTR1000 Streetfighter (fra Ulvene MC,
Aalborg).
Ingen R1, ingen GSX-R1000, ingen Hayabusa... Og de fleste kører som om de
ikke har prøvet ret mange gange før...
Rittig
| |
Kenneth S (22-07-2002)
| Kommentar Fra : Kenneth S |
Dato : 22-07-02 19:50 |
|
>
> Hvorfor var der ikke nogen af jer sportscykel-fyre i Vandel i weekend'en?
> Det DM i Streetbike klassen er sgu da billigt taget, der var en Bandit
600,
> en Hornet 600, en 10 år gammel FZR1000, et par Mille'r, en ZX9R, en ZX12R,
> en tudsegammel GSX-R1100 og en VTR1000 Streetfighter (fra Ulvene MC,
> Aalborg).
>
> Ingen R1, ingen GSX-R1000, ingen Hayabusa... Og de fleste kører som om de
> ikke har prøvet ret mange gange før...
>
> Rittig
>
Det kune sq være meget skægt, selvom man nok får baghjul, men mon ikke man
lige kan klare en eller to.
Hvornår er næste gang? ..er det nødvendigt at grov modificere sin cykel?
Kenneth
R1
| |
Claus Rittig (22-07-2002)
| Kommentar Fra : Claus Rittig |
Dato : 22-07-02 21:17 |
|
"Kenneth S" <kso@REMOVE_THISkrak.dk> skrev i en meddelelse
news:ahhk67$g4i$1@sunsite.dk...
> Det kune sq være meget skægt, selvom man nok får baghjul, men mon ikke man
> lige kan klare en eller to.
Det tror jeg faktisk ikke - som jeg sagde før, så så flere af kørerne ud som
om de ikke havde prøvet før!
> Hvornår er næste gang? ..er det nødvendigt at grov modificere sin cykel?
Jeg ved ikke hvornår næste gang er, det må man kunne se på Dragbike.dk eller
sådan noget.
Jeg tror ikke meget modifikation er nødvendigt, Lange havde vist bare sænket
sin i affjedringen, og Bandit'en (en sløv 600cc) så slet ikke modificeret
ud! (Han kunne stort set ikke nå jorden, det lille pus)...
Rittig
| |
Kai Harrekilde-Peter~ (22-07-2002)
| Kommentar Fra : Kai Harrekilde-Peter~ |
Dato : 22-07-02 07:49 |
|
"Christian H" <ch@gimpSPAMHAM.dk> writes:
> "Morten Dybdal" <morten@REMdm-data.dk> wrote in message
> news:3D3AD679.3040408@REMdm-data.dk...
> > Anders Rasmussen (TN) målte '98eren til 2.7, og den nye er bedre til at
> > holde hjulet nede.
>
> Jaja! Så bøjer jeg mig da :)
> Dygtig må han være!
> Jeg har selv 2002'eren, og kan dårlig forestille mig at den skulle være
> mindre luftvillig end den gamle.
Yamaha har flyttet ophængningspunktet for bagsvingerne lidt højere op,
og det skulle hjælpe på luftevilligheden.
Det *siges* at luftevilligheden _vistnok_ skulle have noget med
hvordan man drejer på højrehånden (whack-open eller roll-on)
Kai, der kun har luftet fordækket en enkelt gang (ca 5mm i 1 sek)
--
Kai Harrekilde-Petersen <khp@vitesse.com> DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '02 (blå/sort) Polini 911DB 6.2hp (hvid)
| |
Jakob Hansen (23-07-2002)
| Kommentar Fra : Jakob Hansen |
Dato : 23-07-02 21:02 |
|
"Christian H" <ch@gimpSPAMHAM.dk> wrote in message
news:DbA_8.16735$p56.5454637@newsb.telia.net...
> > Det afhænger jo af målepersonen,
> Absolut!
> Tvivler stærkt på at det kan opnåes.
> Forhjulet har en tendens til at ville på lufttur!
Du kan sgu da bare lægge din pizzasæk op på tanken, så ryger det forhjul sgu
ingen steder
Jakob
| |
Christian H (23-07-2002)
| Kommentar Fra : Christian H |
Dato : 23-07-02 21:58 |
|
"Jakob Hansen" <jbh@genieware.dk.spamoff> wrote in message
news:NCi%8.35870$Yf1.1556085@news010.worldonline.dk...
> Du kan sgu da bare lægge din pizzasæk op på tanken, så ryger det forhjul
sgu
> ingen steder
>
Jeg kan i det mindste skyde skylden på de gode pizza'er!
Hvad skyldes din dunk?
Studenterspaghetti med kalkun?
med fed hilsen
Christian H
| |
Armand (21-07-2002)
| Kommentar Fra : Armand |
Dato : 21-07-02 18:57 |
|
Morten Dybdal <morten@REMdm-data.dk> skrev i en
news:3D3AC216.4010206@REMdm-data.dk...
> Allan Rasmussen wrote:
> > Se topic!
> Det afhænger jo af målepersonen, men ca 2.5 - 2.7s.
Hvorfor dog dét spørgsmål?
Hvad er det der skal sammenlignes med - En Ellert, eller hvad?
Netop til 100 er tiden krakilsk: R1'eren er meget svær at holde nede
under acceleration i 1. gear, ligesom at der kommer et gearskifte i
vejen ved omkring 98 km/t(?), derfor er en sammenligning med f.eks en F1
racerbil heller ikke relevant, da F1'eren holder til over 100 i 1.gear!
Tales der derimod om 0-90 (á: R1'erens 1.gear), vil tiden således være
langt under 2 sek!!
Mere relevant var det nok at få tiden til 200 med: Den er på lidt over 8
sekunder
--
Armand.
| |
Kenneth Sørensen (21-07-2002)
| Kommentar Fra : Kenneth Sørensen |
Dato : 21-07-02 20:18 |
|
> Netop til 100 er tiden krakilsk: R1'eren er meget svær at holde nede
> under acceleration i 1. gear, ligesom at der kommer et gearskifte i
> vejen ved omkring 98 km/t(?), derfor er en sammenligning med f.eks en F1
> racerbil heller ikke relevant, da F1'eren holder til over 100 i 1.gear!
> Tales der derimod om 0-90 (á: R1'erens 1.gear), vil tiden således være
> langt under 2 sek!!
>
> Mere relevant var det nok at få tiden til 200 med: Den er på lidt over 8
> sekunder
>
Jeg skifter til 2. ved omkring 135 km/t
Kenneth
R1
| |
Armand (22-07-2002)
| Kommentar Fra : Armand |
Dato : 22-07-02 00:41 |
|
Kenneth Sørensen <kso@REMOVE_THISkrak.dk> skrev i en
news:ahf17t$ori$1@tux.netsite.dk...
> > Netop til 100 er tiden krakilsk: R1'eren er meget svær at holde nede
> > under acceleration i 1. gear, ligesom at der kommer et gearskifte i
> > vejen ved omkring 98 km/t(?),
> > Tales der derimod om 0-90 (á: R1'erens 1.gear), vil tiden således
være
> > langt under 2 sek!!
> Jeg skifter til 2. ved omkring 135 km/t
Ups!
Disregard my latest message!
--
Armand.
(der her tydeligt demonstrerer ikke at have prøvet R1'eren - Men da
gerne vil, hvis nogen liiige skulle............)
| |
Kai Harrekilde-Peter~ (22-07-2002)
| Kommentar Fra : Kai Harrekilde-Peter~ |
Dato : 22-07-02 07:45 |
|
"Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> writes:
> Kenneth Sørensen <kso@REMOVE_THISkrak.dk> skrev i en
> news:ahf17t$ori$1@tux.netsite.dk...
> > > Netop til 100 er tiden krakilsk: R1'eren er meget svær at holde nede
> > > under acceleration i 1. gear, ligesom at der kommer et gearskifte i
> > > vejen ved omkring 98 km/t(?),
> > > Tales der derimod om 0-90 (á: R1'erens 1.gear), vil tiden således
> være
> > > langt under 2 sek!!
> > Jeg skifter til 2. ved omkring 135 km/t
>
> Ups!
>
> Disregard my latest message!
>
> --
> Armand.
> (der her tydeligt demonstrerer ikke at have prøvet R1'eren - Men da
> gerne vil, hvis nogen liiige skulle............)
Min "gamle" ThunderCat trak også godt forbi 100km/t i første (tror det
var 110km/t), og det vil undre mig meget hvis ikke de fleste andre
moderne 600cc maskiner ikke også kan trække forbi 100km/t i første
gear.
Sig mig Armand, hvad er det dog for noget lungesvagt skrammel du kører
rundt på siden du fabler så meget
Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen <khp@vitesse.com> DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '02 (blå/sort) Polini 911DB 6.2hp (hvid)
| |
Armand (22-07-2002)
| Kommentar Fra : Armand |
Dato : 22-07-02 23:39 |
|
Kai Harrekilde-Petersen <khp@vitesse.com> skrev i en
news:xw8bs9045y0.fsf@login01.dk.vitesse.com...
> "Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> writes:
>
> > Ups!
> > Disregard my latest message!
> > (der her tydeligt demonstrerer ikke at have prøvet R1'eren - Men da
> > gerne vil, hvis nogen liiige skulle............)
> Sig mig Armand, hvad er det dog for noget lungesvagt skrammel du kører
> rundt på siden du fabler så meget
Det spørgsmål er så pinligt at jeg værgrer mig imod at svare på'ed
Jeg har "kun" min tidligere GPZ900'er som top-reference for slige sager,
og
selvom ydelsen sidenhen er steget kraftigt er omdrejningerne ligeså,
hvorfor jeg tillod mig at regne 900'eren for ækvivalent omkring
omdrejningsrelaterede emner - Dette gør sig egentligt kun gældende for
topgears-vurderinger; men jeg så ingen grund til at toppen af poppen
idag
skulle have et 1.gear der matchede diverse "dobbelt-R" modellers umuligt
(til daglig kørsel) høje Close-Ratio førstegear.
Men jeg blev så lige lagt på plads - Hvilket kun kan være sundt for
gruppen som helhed
--
Armand.
(der dog ikke har taget T595'erens rolige omdrejninger, og derved også
høje 1.gear, i ed i denne sammenhæng)
| |
Kenneth S (23-07-2002)
| Kommentar Fra : Kenneth S |
Dato : 23-07-02 09:42 |
|
> .. men jeg så ingen grund til at toppen af poppen
> idag
> skulle have et 1.gear der matchede diverse "dobbelt-R" modellers umuligt
> (til daglig kørsel) høje Close-Ratio førstegear.
> Men jeg blev så lige lagt på plads - Hvilket kun kan være sundt for
> gruppen som helhed
>
> --
Selvom gearet er højt er det nu temmelig hverdagsdueligt, faktisk ville den
blive mindre duelig hvis den blev lavere
Ja, ja en (sjælden) enkelt 'slip up' fra Armand, kommer nu ikke til at skade
dig. Du har vist din velvillighed til uddeling af dit sprudlende vid gang på
gang, så du vil vist altid være temmelig værdsat på NG'en.
Kenneth
R1
| |
Per Emborg (22-07-2002)
| Kommentar Fra : Per Emborg |
Dato : 22-07-02 16:42 |
|
>
> Kenneth Sørensen <kso@REMOVE_THISkrak.dk> skrev i en
> news:ahf17t$ori$1@tux.netsite.dk...
> > > Netop til 100 er tiden krakilsk: R1'eren er meget svær at holde nede
> > > under acceleration i 1. gear, ligesom at der kommer et gearskifte i
> > > vejen ved omkring 98 km/t(?),
> > > Tales der derimod om 0-90 (á: R1'erens 1.gear), vil tiden således
> være
> > > langt under 2 sek!!
> > Jeg skifter til 2. ved omkring 135 km/t
>
> Ups!
>
> Disregard my latest message!
>
> --
> Armand.
> (der her tydeligt demonstrerer ikke at have prøvet R1'eren - Men da
> gerne vil, hvis nogen liiige skulle............)
>
>
Ok Hvis du gerne vil prøve en R1 årg- 02 med fuld Akaprovic og
Power-Commander og ellers optimeret til ............... så må du jo lige
sige til en dag hvor du nærmer dig Skanderborg så finder vi ud af det
PS tag lige et par extra rene underkejler med
Og ja der skal være tørre veje
X-Eleven
Per emborg
| |
Kenneth S (22-07-2002)
| Kommentar Fra : Kenneth S |
Dato : 22-07-02 17:53 |
|
> >
> Ok Hvis du gerne vil prøve en R1 årg- 02 med fuld Akaprovic og
> Power-Commander og ellers optimeret til ............... så må du jo lige
> sige til en dag hvor du nærmer dig Skanderborg så finder vi ud af det
> PS tag lige et par extra rene underkejler med
> Og ja der skal være tørre veje
>
> X-Eleven
> Per emborg
>
Ahhh, powercommander, hvor meget har det givet dig?
Kenneth
R1 (Akrapovic slip-on, med exup'er intakte)
| |
Per Emborg (22-07-2002)
| Kommentar Fra : Per Emborg |
Dato : 22-07-02 20:11 |
|
Det er desværre ikke min mc
Det hele blev lavet på en gang og ja der er ingen exup på mere , men det kan
nu ikke mærkes moment kurven er flyttet hele vejen til den gode side pga.
Power Commander ialt har det givet ægte 15 hk på baghjulet , men lyden den
skal du høre den er hel anderledes og kan slet ikke sammenlignes med en slip
on
Per Emborg
mail@kvikkerten.dk
| |
Christian H (21-07-2002)
| Kommentar Fra : Christian H |
Dato : 21-07-02 20:35 |
|
"Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> wrote in message
news:ahf0m5$cn3$8@news.cybercity.dk...
> Hvorfor dog dét spørgsmål?
Inden mit første mc køb, havde jeg ingen forstand(nogle vil måske påstå det
stadig gør sig gældende).
Så det jeg kiggede efter var accelerationstiden. Og stort set kun den.
Og ud fra det mente jeg at kunne vide hvordan en mc var at køre????? jesus!
Og jeg har vel ikke været den eneste idiot der røg på den!
> Netop til 100 er tiden krakilsk: R1'eren er meget svær at holde nede
> under acceleration i 1. gear, ligesom at der kommer et gearskifte i
> vejen ved omkring 98 km/t(?)
Ifølge mine beregninger, rammer jeg 130 i første gear lige på kanten til det
røde felt.
mvh
Christian H
| |
Thomas Buus Andersen (21-07-2002)
| Kommentar Fra : Thomas Buus Andersen |
Dato : 21-07-02 21:26 |
|
Christian H <ch@gimpSPAMHAM.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:g1E_8.16771$p56.5464792@newsb.telia.net...
> Ifølge mine beregninger, rammer jeg 130 i første gear lige på kanten til
det
> røde felt.
Hva er de sidste 5 så ikke helt unødvendige i DK :)))) Ud med dem.. Måske du
kan gøre plads til at bag-gear ?
>
> mvh
> Christian H
/Thomas
| |
RacerNiels (22-07-2002)
| Kommentar Fra : RacerNiels |
Dato : 22-07-02 13:34 |
|
"Christian H" <ch@gimpSPAMHAM.dk> wrote in message
news:g1E_8.16771$p56.5464792@newsb.telia.net...
> Inden mit første mc køb, havde jeg ingen forstand(nogle vil måske påstå
det
> stadig gør sig gældende).
Har du købt en R1 '02 som din første cykel?!?? =
> Så det jeg kiggede efter var accelerationstiden. Og stort set kun den.
Har du valgt cykel ud fra acc.tiden til de 100??
> Og ud fra det mente jeg at kunne vide hvordan en mc var at køre?????
Nu siger acc.tiden til 100 laaaaaaaangt fra alt om en cykels
køreegenskaber....
>jesus!
Indeed!
NielSV650
| |
Christian H (22-07-2002)
| Kommentar Fra : Christian H |
Dato : 22-07-02 18:20 |
|
"RacerNiels" <d991793@student.dtu.SKRID.dk> wrote in message
news:ahgu33$nc7$1@eising.k-net.dk...
> Har du købt en R1 '02 som din første cykel?!?? =
Nejnejnej! Rolig nu!
95' RF600: lort
95' fireblade: fed mc. blev solgt da jeg flyttede til sverige.
96' zx7r: overdreven fed mc. Passede perfekt til mig. Frøen og jeg var bare
dus! blev solgt eftersom jeg forelskede mig i den nye r1'er
02' r1: haves stadig, og det er da en ok mc. Ok, den er den vildeste :) men
ikke så let at køre som zx7r'en.
>
> > Så det jeg kiggede efter var accelerationstiden. Og stort set kun den.
>
> Har du valgt cykel ud fra acc.tiden til de 100??
nej, det er jo det jeg prøver at sige, at det er fuldstændig ligegyldigt.
Men inden jeg ejede min første mc, så var acc.tiden noget af det eneste jeg
kunne forholde mig til og så.....
> > Og ud fra det mente jeg at kunne vide hvordan en mc var at køre?????
>
> Nu siger acc.tiden til 100 laaaaaaaangt fra alt om en cykels
> køreegenskaber....
Well. jeg tror du har fanget min pointe.
mvh
Christian H
| |
Jacob Hornemann (22-07-2002)
| Kommentar Fra : Jacob Hornemann |
Dato : 22-07-02 09:38 |
|
Så vidt jeg husker, har Anders Rasmussen skudt en R1´er af fra 0 til 200
km/t på ca. 7 sek. GSX-R1000 var under 7 sek..mener det var omkring 6.5
sek. Men han er altså også eminent til, at få den skudt afsted -og så vejer
manden jo ingenting.
-Jacob
Armand wrote:
> Morten Dybdal <morten@REMdm-data.dk> skrev i en
> news:3D3AC216.4010206@REMdm-data.dk...
> > Allan Rasmussen wrote:
> > > Se topic!
> > Det afhænger jo af målepersonen, men ca 2.5 - 2.7s.
>
> Hvorfor dog dét spørgsmål?
> Hvad er det der skal sammenlignes med - En Ellert, eller hvad?
>
> Netop til 100 er tiden krakilsk: R1'eren er meget svær at holde nede
> under acceleration i 1. gear, ligesom at der kommer et gearskifte i
> vejen ved omkring 98 km/t(?), derfor er en sammenligning med f.eks en F1
> racerbil heller ikke relevant, da F1'eren holder til over 100 i 1.gear!
> Tales der derimod om 0-90 (á: R1'erens 1.gear), vil tiden således være
> langt under 2 sek!!
>
> Mere relevant var det nok at få tiden til 200 med: Den er på lidt over 8
> sekunder
>
> --
> Armand.
| |
Kenneth S (22-07-2002)
| Kommentar Fra : Kenneth S |
Dato : 22-07-02 13:34 |
|
>Så vidt jeg husker, har Anders Rasmussen skudt en R1´er af fra 0 til 200
>km/t på ca. 7 sek. GSX-R1000 var under 7 sek..mener det var omkring 6.5
>sek. Men han er altså også eminent til, at få den skudt afsted -og så vejer
>manden jo ingenting.
>
>-Jacob
Jeg mener også at have hørt 7 sek, fra flere uafhængige kilder...
Kenneth
| |
|
|