Fra
http://www.motorcycle.com/mo/mccompare/gtbikes.html
The RF motor uses most of the hardware of the almighty GSXR1100 -- cases,
crankshaft and transmission -- but with a smaller bore and stroke of 73.0 x
56.0 mm for a displacement of 937cc. Compression ratio is 11.3:1 thanks to
the cylinder head sourced from its smaller sibling the RF600, but the 900
gets larger ports and valves
AROS hilsen
H@ns Erik :)
RF900R
www.amck.dk
"Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en meddelelse
news:ais8jr$rh9$6@news.cybercity.dk...
>
> Morten Dybdal <morten@REMdm-data.dk> skrev i en
> news:3D5164C5.30608@REMdm-data.dk...
> > Emil wrote:
> > > Hej Jens
> > >
> > > Jeg har ikke hørt om knastproblemer hos RF900. Motoren er desuden
> taget
> > > fra GSXR1100
> > Er du sikker på det? Jeg har ellers læst at 900'eren er helt sin egen.
>
> Nåede 1100'eren overhovedet at "komme på vand"?
>
> --
> Armand.
>
>