Hej Henrik
Jeg har også selv prøvet shell v-power på min gs-500 uden at mærke nogen
forskel.
Men jeg hørte noget med forleden, at det er rigtig nok det de siger, men at
det for de fleste bilisters vedkommende (sagde ikke noget om mc'er) ikke var
nødvendigt, da de ikke havde de problemr v-power skulle afhjælpe, så det
skulle mest være på ældre uplejede modeller, at det kunne have en effekt.
mvmch
christian
"Toshido - AROS MotorCykel Klub" <henriknedergaard(fjern dette)@hotmail.com>
skrev i en meddelelse news:agup6o$s4m$1@sunsite.dk...
> Nu er V-Power benzinen fra Shell (såvidt jeg er informeret) forholdsvis ny
> på markedet. Jeg fik ved et tilfælde tanket V-Power på maskinen og
> eksperimenterer nu på 2. optankning af det dyrere saftevand. Jeg kan dog
> ikke umiddelbart føle nogen forskel :o|
>
> V-Power koster ca. 23 øre mere pr. liter. Da min SV´er kun kan indeholde
16
> liter, så snakker vi altså (indtil videre) ikke om store ekstraudgifter (i
> alt ca. 6-7 kr). På trods af den, efter min mening, beskedne udgift så
føler
> jeg det alligevel lidt som eventyret "Kongens Nye Klæder"
>
> Er der nogle i DFM-land som har erfaringer med V-Power? Min SV´er har kun
> 11500 KM på tælleren og har derfor stadig (forhåbentlig) rimelig pæne
> ventiler. I brochuren skrives der om evnen til at rense ventiler for
> belægninger, således brændstofs økonomien med tiden bliver meget bedre +
op
> til 10% forøgede kræfter.
>
> Hvis alt dette er sandt, måler man så ikke disse forbedringer på gamle
biler
> og kan det overhovedet betale sig for de fleste motorcyklister, at benytte
> V-Power?
>
>
> --
> Med venlig hilsen/Yours sincerely
> Henrik Nedergaard, Århus
> E-mail: henriknedergaard(fjern dette)@hotmail.com
> Web:
www.nedergaard.com
>
> Suzuki SV 650 SX - Yellow (AKA Frk. Solvej)
> AROS MotorCykel Klub -
http://www.amck.dk
> AROS# 07, DMCN# 121, MCTC# 134504, DMC# 05779
> IGroup for dk.fritid.motorcykel -
http://www.dfm.igroups.dk
>
> -------------------------------------
>
>
>