Lasse Madsen <Lasse.madsen@elektronik.dk> skrev i en
news:agptvm$2get$1@news.cybercity.dk...
> > Honda vrøvler!
> Det tager jeg så lige knapt så seriøst ... da det er dig som vrøvler
> > Under 2½'erens ventildæksel
> Ja ventil dækslet ... ikke stykket ...
??????
> > Kør evt. forbi din forhandler og se sagen med egne øjne på hans
> > reservedels microfiche!
> Det har jeg været i dag .... bare for at få bekraftet at der ingen
pakninger
> er ....
OK.
Så dét var vel som sådan et godt råd
> > Armand.
> > (der læner sig til Powersportspro's reservedelskatalog, hvoraf en
> > scannet udprintning ligger i mit navn på .binær.motor under: "RS250
> > ventildæksel")
> Tjoe måske hvis du slog op på den rigtige side ... under CB250RS ...
du har
> lige lige vendt det 180grader ... og det billede du har lagt i gruppen
er
> til en helt anden slæde ...(puch maxi)
Nu er det jo et subj. jeg lige fandt på - På powersportspro fandt jeg en
96'er CB250 Nighthawk, som jeg regnede for synonym med den herhjemme
kendte CB250RS.
I nuet slår det mig at 2½ RS'eren er et-cylindret og en efterfoskning på
powersportspro viser at Nighthawk'en har to cylindre
Så jeg hár dummet mig!!
I mangel af en tegning mangler jeg dog at forstå hvad du mener med
"ventil-stykket"!?
--
Armand.