Hej Dennis,
jeg har haft en VF'er årgang 84, der havde rundet 124.000 km, da jeg solgte
den. Da jeg købte den, havde den kørt 27.000km, og havde fået skiftet
knaster 2 gange (som Honda betalte). I forbindelse med 2. skiftning fik den
eftermonteret et olierør, og siden kørte den uden problemer.
Det er en cykel, som jeg har været utrolig godt tilfreds med, og de eneste
udgifter har været almindelige sliddele.
Du ka' se den slagsannonce, jeg havde lavet her
http://www.honda.eky.dk/ På
billedet ka' du også se det eftermonterede olierør. Jeg mener, det er det,
der sidder lige foran sidedækslet (under O'et i solgt).
Mvh Christian (nu CBR 600 F2)
"Dennis Bay" <Dbay@markediaarhus.dk> wrote in message
news:3d2f284c$0$253$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> Jeg overvejer at udskifte min gamle Boldore med en VF er, men det undre
mig
> lidt at de fleste jeg har set på har enten fået en ny motor eller også er
> motoren blevet renoveret. Det er typisk ved ca. 50.000 km det ser ud til
at
> de giver problemer.
> Det er ellers en dejlig MC med gode køre egenskaber og man kan anskaffe
sige
> en for rimelige penge ( 30.000 - 35.000,-). Jeg har før haft en VFR og den
> kørte bare der ud af 100.000 km var ikke noget problem og så vidt jeg kan
se
> er VFeren forløberen til VFR.
>
> Er der nogen her i nyhedsgruppen der har erfaringer med VF 750 F og dens
> tilsyneladende motor problemer ? og hvad er det for problemer ? Er det
evt.
> noget man selv kan fikse ?.
>
> Var det bedre at købe en VF 750 S ( touring version )? Er der mindre
> problemer med den?
>
> --
> Med venlig hilsen
> Dennis Bay
>
>
>