Har du så ikke bare kontaktet din bank, og bedt dem om at annullere
betalingen og sætte pengene tilbage på din konto.
De vil formodentlig sige at de ikke kan / må, men ikke desto mindre SKAL de
gøre det. Den rettighed er du sikret som forbruger.
Dernæst bliver det sælgers problem at bevise at handlen har fundet sted, og
hvis du aldrig har modtaget varen bliver det jo nok lidt svært
/Michael
Der nyder sommeren på en GS500
"Kilroy" <great@intelligencia.com> wrote in message
news:3d164515$0$53145$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Jeg har lige en lille en lille advarsel !!!
>
> Pas på når i køber dæk hos reifenversand i Tyskland, jeg har lige købt dæk
> hos dem og minsandten om ikke de har trukket penge på min konto for en
> tidligere annuleret ordre, som de selv meddelte, at de ikke have varerne
> til.
> Dernæst finder man så ud af, at de kun har faxnummer på deres hjemmeside
> (som desforuden ikke eksisterer)
> Jeg har så prøvet at skrive på deres email, men den svarer de kun flabet
på,
> hvis de da overhovedet svarer.
>
> Dernæst fandt jeg senere ud af, at jeg kunne have købt dækkene 150,-
> billigere hos en normal forhandler i Tyskland.
>
> BS
> multisol@bigfoot.com
>
>
>