Jon Larsen wrote:
>
>> >
>> Tyskere der nyder at afprøve omdrejningsbegrænseren i timevis :-/
>> Perverse sataner ;o(
>> --
>> mvh Jes Vestervang
> xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
> Nu hjælper det osse lidt at priserne er ( eller var, før euro'ens indpas )
> en hel del mindre end i Danmark... så om der ryger en motor eller 2
> betyder nok ikke så meget for en tysker som for os.....
>
Prisen har stort set intet med min foragt for den slags at gøre, det er
mere det at de nyder at smadre dejlig mekanik. Lidt ligesom at rive
vingerne af fluer eller sådan noget - der er noget galt i hovedet på folk
der får det bedre mig sig selv af den slags.
Det er starks noget helt at smadre materiellet mere eller mindre gennem...
æh... intensiv brug
> ITMT så skal min model jo helst have snoninger.. ellers er det næsten som
> at køre på cykel... den laver ikke en meter under 8000 omdr. men ved jævn
> motorvejsfart ( 110-120 km/t) så ligger den på omkring 11.000 - 13.000
> omdr.
>
Jaja, selvfølgelig, men det er jo heller ikke det samme som at stå ved
siden af den og vride øret i bund så den kører mod rpm-begrænseren i halve
og hele timer.
> Jeg er sjældent oppe i de helt høje omdr længere tid af gangen, og slet
> ikke når den er kold.
>
S'føli'
Men at ræse op til det røde felt under accelerationer, det skal
man jo næsten
> Jon Larsen ( som ikke har råd til at ordne understående model )
> Gixxer 250 ( som gerne vil ordnes)
>
Høh, hvem har ikke lyst til at 'ordne' en model
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 -
http://the.subnet.dk
FZS600