|
| Så kom jeg af med fugten Fra : Brian Luckow |
Dato : 17-05-02 16:28 |
|
Så er mit olieglas totalt clean igen!!! :)
Jeg prøvede det tip med at sætte et K&N krumtap filter på. Én tur var nok,
så var det hele væk, kan ikke huske hvornår det glas sidst var så klart. Nå,
men så kan jeg prøve at afmontere det igen, for at se om det holder sig
fugtfrit nu hvor temperaturen jo er rimeligt stabilt, så jeg ikke får
ballade over den forøgede forurening.
Mvh., Brian Luckow
| |
Leif Schiønemann (18-05-2002)
| Kommentar Fra : Leif Schiønemann |
Dato : 18-05-02 21:51 |
|
Hej Brian.
Lyder godt. Hvor monterede du det filter, og hvor købte du det.
Har selv en 900SS fra 1997. Motoren er vel identisk med din M 900?
mvh
Leif
Brian Luckow <luckowb@grafisk.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ac37gs$1956$1@news.cybercity.dk...
> Så er mit olieglas totalt clean igen!!! :)
>
> Jeg prøvede det tip med at sætte et K&N krumtap filter på. Én tur var nok,
> så var det hele væk, kan ikke huske hvornår det glas sidst var så klart.
Nå,
> men så kan jeg prøve at afmontere det igen, for at se om det holder sig
> fugtfrit nu hvor temperaturen jo er rimeligt stabilt, så jeg ikke får
> ballade over den forøgede forurening.
>
>
> Mvh., Brian Luckow
>
>
>
| |
Brian Luckow (20-05-2002)
| Kommentar Fra : Brian Luckow |
Dato : 20-05-02 23:07 |
|
Hej Leif!
> Lyder godt. Hvor monterede du det filter, og hvor købte du det.
> Har selv en 900SS fra 1997. Motoren er vel identisk med din M 900?
Jeg har købt direkte fra K&N i danmark. Prøv at maile til
bolvig@knfilter.dk, det var ham der sendte mig filteret. Jeg modtog det
dagen efter han fik min bestilling, så det kunne ikke gøres hurtigere.
Det filter du skal bruge:
K&N crankcase breather p/n 62-1360
3/4" inlet X 2" diameter X 1.5" tall
De oplysninger mailer du ham bare, for så får du et filter der passer
direkte på din motor (som ja, er stort set identisk med min).
Bagved den bagerste cylinder, sidder der en tyk gummislange, som går op til
en sort plastikkasse under din saddel, fra kassen går der så en anden
gummislange op til din luftfilterkasse. Hiv de to slanger af, montér så
filteret via det medfølgende spændebånd, der hvor gummislangen var monteret
på motoren. På luftfilterkassen er der nu et hul ind, der hvor den anden
gummislange var monteret. Sørg for at lukke hullet på en eller anden måde,
så du ikke får skidt i indsugningen. Sig til hvis du alligevel skulle have
problemer med at finde ud af hvor det filter skal sidde, for så mailer jeg
dig et billede af min. :)
Har du da også problemer med fugt, eller vil du bare tage dine
forholdsregler?
Mvh., Brian Luckow
| |
|
|