Hey gamle Diller :D
Jeg bliver ret nysgerrig ang. det trick din onkel kan....
Især det med at membranerne bliver hurtigere aktiveret.... meeeeeen 2K no
way... slet ikke når jeg ikke ved hvad det er den gør *gg*
Når men.... Kunne du lokkes til at beskrive tricket.. bare sådan i loose
terms?
mvh Tommy Fer
"S.G" <diller@mbox301.get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:mpgE8.211$%G3.5370@news.get2net.dk...
>
> "Jack Jensen" <jackjensen@12move.dk> skrev i en meddelelse
> news:4YfE8.3105$4f4.230647@news000.worldonline.dk...
> >
> > "S.G" <diller@mbox301.get2net.dk> skrev i en meddelelse
> > news:mRbE8.120$%G3.3882@news.get2net.dk...
> >
> > > Min brors bandit har 85HK på baghjulet, det er en maksine der har 78HK
> på
> > > krumtappen normalt.
> > > Det eneste der er lavet der er anden potte + samt mirakelkur, det mest
> > sjove
> > > er at han køre på den anden side af 15km/l, sidst vi tankede sammen
> havde
> > > den gået 200km på 10 liter
> > >
> > Hej
> > Jeg vil da give dig ret i at det er til grin med et jetkit - hvis det du
> > siger passer!
> > - Men hvordan kan det lade sig gøre at en maskine kan ha' 86 kh på
> baghjulet
> > og kun 78 hk på krumtappen??
> > Det lyder lidt underligt i mine ører.
> >
> > Men jeg er da lydhør - så jeg venter spændt.
>
> For det første så er banditten nok en af de cykler der er mest villige
til
> at smide flere hyper fra sig...
> derudover så er hans potte ret larmende, faktisk fuld udblæs.
> Tricket med kaburatorene giver som sagt en del, og faktisk burde der
> teoretisk kunne hentes lidt mere ved at sætte en tændingsforskyder i den,
så
> den tænder mere optimalt. En sådan koster vel en 800,- Jeg skal se om jeg
> kan låne hans test fra bænk i holland, så scanner jeg den lige.
> Men ja den er ret rå, det fede er så at der er lavet så lidt og at det så
> giver så meget. Man kan jo ikke engang kalde det et tun (dvs det der er
> lavet gir egentlig ikke mere slid), men nok nærmere en optimering af hele
> motoren så den kan yde bedst mulig (vi har jo alle de skide regler
herhjemme
> så cyklerne hverkan kan komme af med luft eller få nok benz)
> en sidste ting jeg vil nævne er hurtigheden på gashåndtaget samt
> omdrejningsvillighden. Efter tricket tager cyklen MEGET hurtigere gas pga
> membranerne simpelthen løftes væsentlig hurtigere. Det resulterer selvsagt
i
> hurtig gasrespons samt omdrejningsvillighed
>
>