"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote in message
news:abdpbi$141b$10@news.cybercity.dk...
> Tyg lige på hvad man ellers får for de samme penge rundt omkring:
> Sidste år(!) kostede en Falco, der vejer mere end 20 kg mindre og har 12
> Hk flere end VFReren, 173.000,- kr. Og Fazer 1000 med samme vægt som
> VFR; men til gengæld med over 35 HK flere kostede 180.000,- (dén er til
> gengæld ned i 160.000,- i år!!)
Og alligevel får VFR jævnligt ordene "verdens bedste sportstourer" o.lign.
med på vejen ved tests og sammenligninger! Den må da have nogen positive
egenskaber?
Men personligt valgte jeg også at disponere anderledes, selv om jeg havde et
godt øje til VFR'en. Måske skal alle de pænde ord om modellen ses i forhold
til tidligere tiders lidt mere beherskede prissætning?
Ellers får man da i dag klart mere for pengene i en Triumph Sprint RS eller
ST (min favorit). Men selvfølgelig: Der kan være detaljer ved en model, som
passer bedre med ens egen smag, selv om modellen er dyrere. "I can do
anything better than you can... yes I can, no you can't...", som Annie
synger
--
Jørgen
Trophy 1200 '94 (næsten lige så fed som Sprint ST - i en hvis forstand endda
federe