Så fik jeg den til at trække jævnt ved at sørge for at alle 4 nåle kom i
samme højde, med en anden clips, men jeg har flyttet nålen til 3 hak for
oven og den tøver lidt med at tage gas ved fuldgas især hvis jeg gør det i 6
gear ved en ca.100 km/t gasser jeg så lidt ned så kommer den!! ... før stod
nålen i midterste rille... den kørte da ca 18-20 km/l men , den trak ikke
jævnt!!
Data:
Bearbejdet topstykke, aner ikke hvad der er lavet præcis kan kun se at den
er bearbejdet
120 hoveddyser
jetkit, cobra udst. ,
K&N filter element
fik den målt til ca 97 hk på baghjulet på en MJP 2000 dynobænk lige da jeg
købte den, da var clipsen sat i den nederste rille og den gik ikke særlig
langt på literen..
spørgsmålet er om der er mere effekt at hente med en større/mindre
hoveddyse??
M.v.h
Søren Nistrup
"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote in message
news:abbob5$1c1s$3@news.cybercity.dk...
>
> Søren N <2503480m001nospam@mail1.stofanet.dk> skrev i en
> news:abb991$50o$1@sunsite.dk...
> > "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote in message
> > news:ab9dos$12fh$6@news.cybercity.dk...
> > >
> > > Prøv lige at omdefinér forholdet!
> > > Har jeg ret i at du trods ordvalget "fuld gas" mener "fulde
> > > omdrejninger"?
> > > Er det fortrinsvis ved tung gasgivning at den værgrer sig under
> 3.000
> > > rpm?
> > Den kan godt tøve med at tage gas hvis jeg hurtigt giver fuld gas, når
> > motoren belastes!!
> > utætte membraner har de nogen indvirkning på effekten?? Den kører
> > fint ca 241 km/t(speed. visning) uden problemer...
>
> Lidt for mager inddyset :-/
> Måske med en skraldebang-udstødning uden at karbureringen nogensinde er
> blevet trimmet ind dertil :-/
> Mager bensinblanding er selvsagt også en følge af falsk luft - En enkel
> metode til detektering af falsk luft er at pifte korte sprøjt af
> startgas ind omkring den enkelte karburators montering (t: topstykke hv.
> luftfilter) mens motoren går i tomgang: Er der en utæthed hvor motoren
> suger falsk luft vil den sniffe startgas istedet og vise dette ved at
> stige i omdrejninger
>
> --
> Armand.
>
>
>
>