vægtstigning efter endt amning
Fra : mimi

Dato : 28-04-02 09:08

Hejsa
For ca. en måned siden stoppede jeg med at amme og give min søn majsvælling
om aftenen istedet for bryst. Han plejer at være hverken tyk eller tynd og
tage ca. 500gr. på om måneden. Nu har han taget et kilo på på en måned.
Skyldes det mon vællingen som han ikke plejer at få? han er 10 mdr, og
utrolig aktiv. Fræser rundt ved alting og har ikke siddet stille siden han
lærte at kravle 7 mdr. gammel.
mvh Mimi

Fra : Mic

Dato : 29-04-02 12:46

Hej Mimi

"mimi" <a@a.aa> wrote in message
> [...]
> Skyldes det mon vællingen som han ikke plejer at få? han er 10 mdr, og
> utrolig aktiv. Fræser rundt ved alting og har ikke siddet stille siden han

Det kan sagtens være vællingen. Begge mine piger fordoblede deres
vægtstigning, da de gik fra bryst til flaske og vælling.

Michael Colding
redaktør, http://www.MandeZonen.dk
Skrivekløe? Vi mangler ALTID nye talenter.