Frank <frankwodstrup@mail.tele.dk> skrev i en
news:3cc084a1$0$209$bc7fd3c@news.sonofon.dk...
>
> .....Jeg har skilt lortet ad her til aften, og det er membranen der
> styrer vacum-systemet som er utæt og derved løber der benzin ud af
> indsugningshullet til vacumhuset.
> Jeg har mest lyst til at koble vacum-ventilen fra og så lukke hullet
med et
> eller andet.
Fornuftigt alternativ, i det mindste i den periode det måtte tage at
finde et rep-kit eller en brugt hane!
Læg dog lige mærke til at der er en lille "flække" i pakfladen på den
ene side af membranen, og at denne vil lække med bensin ifald at du kun
blokerer for vacuum-stutsen
Lidt flydende pakning burde kunne lukke dér :-/
> .......Ulempen er så bare at man skal huske at lukke for hanen hver
> gang man stopper
- - - - Og at man kører på "reserve" permanent!
> Hvis jeg kobler systemet fra hvad skal jeg så gøre ved vacumslangen
som
> kommer fra kaburatoren ? Lukke den til eller laden den suge luft ?
Endelig ikke!
"falsk luft" kan være årsag til alt fra dårlig motorgang og sammenbrud
á smeltede stempler =
Hvis ikke der er en tilsvarende stuts (der er afblændet med en
gummitut), som du kan føre slangen over i ,og derved forbinde pågældende
to stutse (og det er der som jeg husker det ikke(!)), kan du blot skrue
en passende bolt ned i slangeenden (evt. korte den op først) som prop!
--
Armand.