Min rf400 blrv dysset om og fik andre nåle i her sidste weekend.
Den tog ikke gassen ordentligt ved lave omdrejniger..
Det var pga nålen gav for meget benz.....
hvad med dine fjedre, er de osse skiftet???
hvis det er dysserne der er for store burde det kun være ved højre
omdrejninger det giver problemer..
anyway den der har dysset den om, skal have den ind igen (på egen regning)
da den jo ikke kører optimalt
"Frank" <frankwodstrupsletmig@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:3cb68577$0$201$bc7fd3c@news.sonofon.dk...
>
> Hej,
>
> Jeg har monteret en slipon Leovinci carbon på min helt standard CBR600f2
US
> model og den lokale forhandler har så dyset den om.
>
> Han gik fra de originale dyser i str. 135 til str. 145 og det har fjernet
> det døde område mellem 3 og 6000 omdrejning.
>
> MEN - Det har givet en lille men meget træls sideeffekt. Motoren tøver med
> at give gas igen efter hver nedgasning. Det betyder at specielt ved
bykørsel
> hvor man korigere meget på rullen, så hakker den en del. Når man kører
> agressivt og skyder den af kører den fint.
>
> Jeg synes at cyklen lugter af benzin når den holder stille, så på den
> baggrund mistænker jeg en for fed blanding, men giver jeg cyklen lidt
choker
> når den er varm er symptomet mindre og det tyder vel på for mager
blanding.
>
> Nogen kvalificerede bud.
>
> PS.: Jeg spørger rent teknisk, så alle råd om hvordan jeg skal forholde
mig
> til forhandleren er spild af tid
>
> Mvh
> /Frank
> CBR600
>
>