Jesper Buhl <buller@daimi.au.dk> skrev i en
news:a8pfc5$148m$1@news.net.uni-c.dk...
> In <a8lk4b$7ff$8@news.cybercity.dk> "Armand"
<armand@mcSTREGchaufførerne.dk> writes:
>
>
> >Maja Gaunholm <maja@jatak.com> skrev i en
> >news:3cad6163$0$68740$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> >>
> >Kender Claus fra min tid på RGV'en, og har som tidligere instruktør
> >tænkt på at "smug-deltage"; men det er fandeme for dyrt i forhold til
> >landets bedste kursus, som dog tager to dage (det ér 2.dagen der gi'r
> >noget!!!)
> Går ud fra det er med vilje du ikke skriver hvilket kursus DET er?
> Måske for at interesserede kan spørge? Det har de så gjort nu...
Næh!
Det er såmænd (på anmodning) for at folk ikke skal forledes til at
misforstå en retireret instruktørs meninger, som dækkende for pågældende
kursus indstilling !!
> For iøvrigt at kommentere det oprindelige spørgsmål, så kender jeg
> ikke instruktørerne, men har deltaget i flere kurser - man lærer meget
af
> dem alle, men det er også min erfaring at samtlige instruktører
> glemmer nogle detaljer (f.eks. kunne en high-side på Jyllandsringen
nok
> have været undgået),
Hæ!
En af mine tidligere "kolleger" high-sidede for enden af Jyllandsringen
efter gennemførsel af sin 3. RR-omgang
Slige situationer ER ikke noget man umiddelbart kan instrueres fri af,
og selv de mest forhærdede RR-piloter gør det jævnligt (á mindst et par
eksempler pr. VM-RR weekend!)!
> Det man får ud af et kørekursus, er det man selv møder op med,
> specielt i termer af 'dumme' (hvis de findes) og kritiske spørgsmål,
Mnjarh :-/
Rutine i uvante situationer, er i.flg. min opfattelse langt den største
gevinst!
Jeg har selv måttet erfare at jeg ikke fik særligt meget ud af en
nyerhvervet motorcykel, førend at jeg deltog som "føl" til eget
arrangemet
> så se bare at komme afsted,
Hørt - hørt - hørt!!!
> DMC-bronze er nok det mest anbefalelsesværdige kursus jeg har været
> på
--
Armand.