/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
GPZ500S
Fra : Kim Hansen


Dato : 20-03-02 21:30

Hej !

Så er handelen så småt igang og jeg skal ud og prøve/se "dyret" i morgen
eftermiddag cyklen er fra '93 og har kørt 40.000km, er der noget specielt
jeg skal være opmærksom på ved denne model når jeg gennemgår den ? (svage
punkter)

Mvh. Kim Hansen



 
 
Dennis Hellan Peders~ (20-03-2002)
Kommentar
Fra : Dennis Hellan Peders~


Dato : 20-03-02 22:21


"Kim Hansen" <kim@translator-lykke.dk> skrev i en meddelelse
news:3c98f142$0$72046$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej !
>
> Så er handelen så småt igang og jeg skal ud og prøve/se "dyret" i morgen
> eftermiddag cyklen er fra '93 og har kørt 40.000km, er der noget specielt
> jeg skal være opmærksom på ved denne model når jeg gennemgår den ? (svage
> punkter)
>
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Smider den lige her også, hvis du ikke har set det i den anden tråd ?

8<-----------
Kan du ikke strække dit budget lidt !

http://www.ca-mc.dk/ TILBUD ! GPZ500S årg.2001 til 79.999,- For
en _ny_ .


--
Hilsen
Dennis Pedersen
XJ 600 S



Jes Vestervang (20-03-2002)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 20-03-02 22:57

Dennis Hellan Pedersen skrev:
>
> "Kim Hansen" <kim@translator-lykke.dk> skrev:
>> Hej !
>>
>> Så er handelen så småt igang og jeg skal ud og prøve/se "dyret" i morgen
>> eftermiddag cyklen er fra '93 og har kørt 40.000km, er der noget specielt
>> jeg skal være opmærksom på ved denne model når jeg gennemgår den ? (svage
>> punkter)
>>
>
.........
> http://www.ca-mc.dk/ TILBUD ! GPZ500S årg.2001 til 79.999,-
> For en _ny_ .
>
Så kan jeg da også lige nævne at man med lidt held kan få en '98 eller '99
Yamaha Fazer 600 for 70k. Dvs. R1 bremser, YZF600R motor med 95 hk, altså
en rimelig moderne konstruktion ifht. f.eks. gpz'en ½
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk
FZS600

Kim Hansen (20-03-2002)
Kommentar
Fra : Kim Hansen


Dato : 20-03-02 22:49



>
> Smider den lige her også, hvis du ikke har set det i den anden tråd ?
>
> 8<-----------
> Kan du ikke strække dit budget lidt !

Sorry, jeg har set det.
Da jeg ikke skal bruge cyklen til daglig transport men kun til en
"søndagstur" engang imellem og så til at køre til arbejde på engang imellem
når ham jeg ellers kører med holder fri, så har jeg valgt at handle den
omtalte mc (pris 36.500,-). Og da det samtidig er min første "rigtige" mc
(med plade på) er jeg gået lidt på kompromis og har valgt at starte med en
"mindre" investering, indtil jeg er sikker på at det at køre mc faktisk er
mig for er det ikke det, har jeg bedre råd til at ha' en 36.500 kroners mc
til at stå end en +70.000 kroners :)

Mvh. Kim Hansen



m.poll (20-03-2002)
Kommentar
Fra : m.poll


Dato : 20-03-02 22:43

> Så er handelen så småt igang og jeg skal ud og prøve/se "dyret" i morgen
> eftermiddag cyklen er fra '93 og har kørt 40.000km, er der noget specielt
> jeg skal være opmærksom på ved denne model når jeg gennemgår den ? (svage
> punkter)
>
> Mvh. Kim Hansen
>
>
Hej Kim
Check lige kronrørslejerne, de har en tendens til at blive dårlige. Med min
var det lige som om at der var et sted hvor styret sad "fast" når man
drejede det fra side til side.

held og lykke med dyret

Med venlig hilsen
Martin Poll
Ex GPZ500S 95
SL1000 Falco
www.martinpoll.dk





Armand (21-03-2002)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 21-03-02 01:08


Kim Hansen <kim@translator-lykke.dk> skrev i en
news:3c98f142$0$72046$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej !
>
> Så er handelen så småt igang og jeg skal ud og prøve/se "dyret" i
morgen
> eftermiddag cyklen er fra '93 og har kørt 40.000km, er der noget
specielt
> jeg skal være opmærksom på ved denne model når jeg gennemgår den ?
> (svage punkter)

Jeg tror at jeg har nævnt det én gang før i denne tråd; me for en
sikkerheds skyld kommer den lige igen:
Jeg har oplevet at primærkæden (fra krumtap til kobling) var så slidt at
den kunne slå imod overkanten (indv.) af koblingsdækslet.
Kontrol heraf er ganske simpel: Oliepåfyldningshullet sidder øverst på
koblingsdækslet og med proppen afskruet kan man (i stilstand!!!) få en
pegefinger ind under kæden, der løber lige inden for, og kontrollere om
den kan presses op imod dækslet så man kan fornemme et metallisk *klak*
!!

--
Armand.






Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177604
Tips : 31970
Nyheder : 719565
Indlæg : 6409278
Brugere : 218890

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste