Det er fint med de anmeldelser. Desværre er der nok bare en tendens til, at
det er negative oplevelser der får en til at fare i blækhuset.
Sådan har jeg det i hvert fald selv.
Hvis man kigger på Fisker så er der to gode og to dårlige.
Det burde jo betyde at halvdelen af kunderne blev behandlet dårligt
Sådan er det nok ikke.
En anden detalje: Fisker har en rating på 2.
Det samme har MC-Hjørnet, og det finder jeg mildest talt ufatteligt, da
MC-Hjørnet efter mit kendskab, er den forhandler i København der har det
dårligste omdømme (Jeg kører gladeligt forbi, og ud til Ågesen, hvis Fisker
ikke har det jeg skal bruge...).
Jeg tror sgu lige jeg vil forbedre Fiskers rating ved at fyre en god
anmeldelse af på ham. Har handlet 3 nye cykler hos ham, fået lavet service
på alle min cykler derude, og jeg er en meget tilfreds kunde
Nå, men det var bare lidt filosofi omkring anmeldelser. Fin side den der
dmcn
Keep up the good work.
Allan
TRX 850 på gaden i morgen.
"Peter Hasselbalch" <peter@hasselbalchs.dk> wrote in message
news:3c88af03$0$63837$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Der har været sendt en anmeldelse til
www.dmcn.dk om Fisker MC, som var
ret
> negativ. Jeg lægger anmeldelsen ind og sender den til udtalelse hos
Fisker.
> De vender tilbage dagen efter og beder om en mere præcis dato for set
> påståede hændelsesforløb. Jeg mailer på anmelderen for at få den
oplysning.
> Der kommer intet svar - men mailen kan tilsyneladende godt afleveres idet
> jeg ikke modtager en afvisning.
> Fisker ringer dagen efter for at høre om jeg ved noget om den konkrete
sag.
> Jeg må melde pas og fortæller at jeg har skrevet til anmelderen. Fisker
> fortæller at de har gjort det samme - og de har heller ikke fået svar, men
> vil faktisk gerne svare på anmeldelsen. Fisker har undersøgt afsenderens
> email og den tilhører DCF = Dansk Cyklist Forbund. Fisker kontaker DCF og
> får at vide at man ikke kender den person, der angiveligt skulle have
lavet
> anmeldelsen.
> Jeg har nu fjernet anmneldelsen fra DMCN igen, idet jeg ikke synes at det
er
> rimeligt at svine en forhandler til under pseudonym/falsk email-adresse.
>
> Det får mig til at gøre følgende fremover:
>
> Generelt:
> Jeg annullerer anmeldelser som ikke indeholder en korrekt email-adresse,
> hvilket jeg opdager når jeg sender et svar til anmelderen.
>
> For negative anmeldelser gælder at:
> Jeg sender en returmail til anmelderen. Her gør jeg opmærksom på at den
vil
> blive videresendt til udtalelse hos forhandleren. Den skal besvares inden
3
> dage.
> Jeg videresender anmeldelsen til forhandleren, når jeg har fået svar fra
> anmelder.
> Forhandleren får ca 5 arbejdsdage til at besvare anmeldelsen - herefter
vil
> den blive bragt uanset om der er svar eller ej.
>
> Trist at det skal være nødvendigt at kontrollere anmelderne - man jeg kan
> ikke se, at det kan være anderledes.
> Det er heldigvis en enlig svale - og jeg håber den forbliver sådan.
>
> Ovenstående vil blive skrevet ind på DMCN så alle ved hvad
> 'forretningsgangen' er.
>
>
> P.s. Fisker MC's henvendelse var meget pæn & ordentlig - hatten af for
det!
> --
> Mvh
> Peter HH
> DMCN#2 - CBR600F4
> Red. DMCN MC- og Forh.Anm.-sider
>
www.hasselbalchs.dk
>
>
>
>
>
>